فرمانده انتظامی گلستان: نمی‌گذاریم خللی در فرایند انتخابات صورت بگیرد

سردار فاضل دادگر ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در آستانه حماسه بسیار بزرگ و سرنوشت سازی برای کشور قرار داریم و امیدواریم این بار نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی در قبل، حین و بعد از انتخابات نقش‌آفرینی می‌کند. امیدواریم شاهد امنیت مثال‌زدنی و مطلوبی در فرایند انتخابات در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی، تعداد صندوق‌های اخذ رای و ساعات برگزاری انتخابات افزایش یافته که این مسئله باعث کثرت مأموریت‌های نیرو انتظامی می‌شود. در هر صندوق بین ۳ تا ۵ نفر مسئول امنیت انتخابات و صندوق هستند.

دادگر با اشاره به رصد فضای مجازی در این ایام، گفت: تعداد محدودی تخلفات تبلیغات زودهنگام داشتیم که همه آنها با تذکر برطرف شدند. البته تاکنون موردی که منجر به تشکیل پرونده شود، نداشتیم.

وی با اشاره در خصوص محدودیت تردد شبانه، گفت: به همکارانمان در شهرستان‌ها اعلام کردیم که در این ایام نسبت به جریمه در ساعات منع تردد شبانه مراعات کنند. برای روز انتخابات نیز قطعاً تمهیدات لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اندیشیده خواهد شد.

دادگر خاطرنشان کرد: در انتخابات‌های گذشته بعضاً در مواردی شاهد هیجاناتی در انتخابات شوراهای شهر و خصوصاً روستاها بودیم و امسال نیز با توجه به افزایش تعداد صندوق‌های سیار، برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت آن اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تأکید کرد: با ستادهای انتخاباتی که به بهانه تبلیغات باعث ترافیک و ایجاد اختلال تردد در سطح خیابان‌ها شوند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به شکل‌گیری گشت‌های محسوس و نامحسوس در ایام انتخابات، گفت: در روز انتخابات ایست و بازرسی‌ها موقت خواهیم داشت. اعزام تیم‌های نظارتی نیز به همه مناطق پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور، تمامی تلاش‌های دشمنان برای مأیوس کردن مردم نقش بر آب شود. این مردم همان کسانی هستند که در زیر تابوت شهید سلیمانی، انقلابی دیگر را رقم زدند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.