تساوی دختران فوتبالیست ایران مقابل ازبکستان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران سه‌شنبه شب، ۲۵ خرداد در سومین دیدار خود از تورنمنت آسیای مرکزی موسوم به کافا مقابل تیم ازبکستان به میدان رفت و به تساوی دو بر دو رسید. 

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. زهره عرفانی در دقیقه ۱۹ و در حالی که دروازه‌بان ازبکستان از دروازه خود خارج شده بود، از پشت محوطه ۱۸ قدم گل ایران را به ثمر رساند. ازبکستان هم ۱۰ دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. ملی‌پوشان در اواخر این نیمه یک گل دیگر زدند اما آفساید اعلام شد. 

با شروع نیمه دوم دروازه ایران با اشتباه دفاع و دفع ناقص توپ بار دیگر باز شد اما نگین زندی در ادامه کار را به تساوی کشاند.‌

مریم سروری، زینب عباسپور، مریم محمدی، کیمیا رحیمی نیا، فاطمه ستوده، رقیه جلال نسب، زهرا معصومی، فاطمه شبان، نگین زندی، سارا دیدار و زهره عرفانی ترکیب ایران در این دیدار بود.‌

ایران تا پیش از این دیدار مقابل تاجیکستان و افغانستان پیروز شده بود و پنجشنبه، ۲۷ خرداد به مصاف قرقیزستان می‌رود. ازبکستان با تفاضل گل بیشتر نسبت به ایران همچنان صدرنشین این رقابت‌ها باقی ماند.

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.