استقبال هُنری از انتخابات 28 خرداد 1400

‌”سعید سالارگنجی” در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما با اشاره به جایگاه هُنر در تبیین  مناسبت های  ملی و مذهبی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم هنرمندانه در میدان عمل بودند و استقبال از انتخابات 28 خرداد نیز برگ زرینی است که به رُخ جهانیان کشیده خواهد شد.

وی با بیان شگردهای معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف خود افزود: با پیدایش انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای که در سال 57 تمام معادلات استکبار جهانی را به هم زد و این موضوع مسلما برای دشمنان قابل تحمل نبود لذا از همان روزهای اولیه  دشمنی های خود را آشکار کرده، با همه ابزار در مقابل انقلاب قرار گرفتند. سعی داشتند قطار نظام را متوقف‌ کنند و با تحمیل جنگ 8 ساله، ترور شخصیت های تاثیر گذار نظام و تحریم ها برای دلسرد کردن مردم وارد عمل شدند.

وی گذر از بزنگاه ها را مستلزم همدلی و تبعیت از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم تحت هیچ شرایطی میدان مبارزه  را ترک نکردند  و  ثابت قدم تر از گذشته جانانه مقاومت کردند تا اینکه مکر دشمنان بی نتیجه و ابتر ماند.

سالارگنجی تبلیغات سنگین علیه انتخابات را با سوءاستفاده از گلایه مندیهای عمومی و شرایط اقتصادی با هدف زیر سوال بردن مشارکت را از دیگر حملات معاندان و افراد بی بصیرت دانست و اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط خاصی هستیم و معاندان با همه توان  و با سنگین ترین تبلیغات تلاش دارند حضور مردم را به حداقل برسانند و اگر گلایه هایی هست نباید آنها را به پای نظام گذاشت زیرا به بی تدبیری ها برمی گردد.

رییس کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت حضور در پای صندوق های رای را لبیک به ندای رهبری، شهدا و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: جامعه هنرمندان به خصوص کانون بسیج هنرمندان هم در این راستا در بحث حضور حداکثری فعالیت های فرهنگی انجام داده و در حال حاضر طرح لبیک یا “حاج قاسم” را داشتیم که از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با طراحی پوستر، دست نوشته ها و یکسری تراکت ها و فعالیت های هنری همانند ساخت انیمیشن، کلیپ، فیلم کوتاه، تولید سرود، نماهنگ و ساخت موسیقی پاپ باهدف مشارکت حداکثری برگزار شده است.

وی جشنواره “مُلک سلیمانی “را از دیگر برنامه های هُنری برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات اعلام کرد و افزود: طرحی هم در قالب جشنواره به عنوان “مُلک سلیمانی” در چند موضوع در حال برگزاری است و  در زمینه بصیرت افزایی نیز اقداماتی انجام شده است.

وی با دعوت همگان به حضور در پای صندوق‌های رای گفت: هنرمندان به خوبی پای کار آمدند و پیامشان این است که نظاممان را دوست داریم و به ندای حاج قاسم لبیک می گوییم و صحنه را خالی نخواهیم کرد و همچنان گذشته پیروز خواهیم بود و دشمنان ناکام خواهند ماند؛ ثابت میکنیم انگشت اشاره ما در روز 28 خرداد خاری است در چشم کسانی که نمی توانند عظمت و اقتدار نظام را با پشتوانه مردم ببینند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.