۲۸ خردادماه مطلع خورشید دموکراسی و مردم‌سالاری است

در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری خبرگزاری تاریخ ما ارسال شده آمده است:

امروز ۱۴۰۰ است، امروز هجدهمین روز از تجلی انوار ربانیت در کالبد انسانی است که می‌خواهد اختیارش را به ورطه عمل کشانیده و دست به انتخابی مهم بزند، این انسان امروز هجده ساله است و عنفوان جوانی‌اش را در عصری نو به سر می‌برد، در قرنی که با انتخاب او آغاز می‌شود در عهدی که با نفس مسیحایی‌اش خاک این سرزمین دوباره جوانه خواهد زد و با نغمه داوودی وی شور خواهد گرفت و با ایمان محمدی‌اش عطرآگین خواهد گردید و با دستان علوی‌اش بنیان ظلم در جهان کنده خواهد شد و با همّت او در یاری مهدی صاحب زمان (عج)، جهان غرق در سپیدی صلح می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جوان امروز هجده ساله است و این زمان انتخاب‌هاست، انتخاب های مستدل، مطمئن، موثر، جاری و آینده ساز…

۲۸ خرداد ماه مطلع خورشید دموکراسی و مردم‌سالاری است و تابستان، بهارِ دولتی ‌است که به خواست مردمان این خاک شاخه می‌گستراند تا میهن را ثمر دهد.

این عصر، عصریست که کوه و بنای عظیم این کشور فقط با انگشتان جوهری ما حرکت می‌کند، امروز “حرکت جوهری” در ایران اینگونه است.

این بیانیه می‌افزاید: آری… اینجا ایران است، این صدای رای اولی هاست، سخن ما را از ژرفای قلب های بُرنایمان می‌شنوید، ما حاضر می‌شویم و قدم به قدم تا صندوق‌های رای می‌آییم تا کسی را برگزینیم که گنج استعدادهای درونی جوانان را دریابد و به دریای ظرفیت‌های داخلی باور داشته باشد و با نیروی مدیریت آن را مواج کند، آن کسی را انتخاب می‌کنیم که حاج قاسم‌های زمانه را بشناسد، ما تا صندوق‌های رای می‌آییم تا قلم به دست گیریم و قسم بخوریم، به آنچه که روی برگه‌های رای می‌نویسیم، تا با حضور زمینه ظهور بسازیم.

ما با برگه رای خود نشان خواهیم داد که دیوارهای امنیت‌ساز ما کاغذین است، کاغذهایی که به هیچ آتشی نسوزد و به هیچ نیرویی گسسته نشود و به هیچ طوفانی به در نرود؛ این دیوار های امنیت ساز، کاغذ های رای ماست که امنیت پولادین ما را می‌سازد.

امروز دیگر چشمان ما با عینک توحید اسلامی خیر و شر را تمییز می‌دهد و درون ظلمانی باطل را می‌شناسد و شامه‌مان رایحه ی خوش حق را از فرسنگ ها فاصله تشخیص می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حال که عقلانیت ما به تکامل رسیده و بعنوان یک حقیقت برتر و متعالی در روح ما جلوه می‌کند، خوب می‌داند که با عدم رای دادن، مشروعیت نظام اسلامی از آن سلب نخواهد شد و رای دادن فقط احقاق حقی‌ست که برای ما قائل شده‌اند تا خود آینده کشورمان را انتخاب کنیم، چرا که ما مختاریم که در پیشرو بودنمان واقف یا سائر باشیم، پس ما همیشه این حق را داریم که جامعه آرمانی خود را، خود بسازیم و در خیابان‌های مدینه فاضله ای که خود ساخته ایم گام برداریم.

رای اولی‌های شهرستان ساوه در این بیانیه تصریح کردند: پس اگر رای را در صندوق می‌اندازیم، از رئیس جمهور منتخب خود می‌خواهیم تا در شنیدن دغدغه‌های آینده سازان این مرز و بوم گوشی شنوا و در دیدن توانمندی‌های آنها چشمی بینا و در حل مشکلات‌شان و در پالایش و پرورش استعدادهایشان علمی توام با عمل داشته باشد. ما او را برای موفقیت در امور کشورداری توصیه به تقوای الهی، توسل به صاحب‌عصر و گسترش دادن و تخصص لازم و البته توصیه به سعه صدر می‌کنیم چرا که بنا بر قول امیرمومنان علی (ع): آلَةُ الرِّیَاسَةِ سَعَةُ الصَّدْرِ، : ابزار ریاست [و مدیریت] وسعت نظر [و قدرت تحمل سختی‌ها] است.

ما رای اولی‌ها امید داریم که امید مان پایدار بماند و همه مردمان و مسئولان این مرز و بوم عهود زندگی‌شان در هر زمان و هر مکان پر از شکوه توحیدی گردد و راه‌شان برای حصول کمالات هر روز هموار تر شود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خرادماه جمعی از اصحاب فرهنگ وهنر ساوه نیز برای مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت قهرمان ایران در آستانه خلق حماسه‌ای شکوهمند هستند تا عظمت و اقتدار نظام مقدس و صلابت کشور سرافراز ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا فرصتی مغتنم برای ماست تا با حضور آگاهانه خویش ضمن تعیین سرنوشت آینده کشور در مسیری که با ایثار و جانفشانی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز برای عزت و استقلال و سربلندی میهن اسلامی ایران با افتخار و عزت به پیش می‌رود ثابت قدم باشیم.

در این برهه حساس کنونی که تزریق یأس و ناامیدی و دامن زدن به تفرقه بین امت واحده  مسلمان و رواج بی انگیزگی و نارضایتی از نظام در اولویت برنامه‌های دشمنان ملت ایران قرار دارد. بر ماست که با حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات این نقشه شوم و توطئه بزرگ را خنثی کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما اصحاب فرهنگ و هنر همچون گذشته با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای همگام با آحاد ملت شریف و فهیم ایران با شرکت در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) و شهیدان عهد و پیمان می بندیم که در روز 28 خرداد دوشادوش ملت بصیر و فهیم ایران حماسه ی ماندگار دیگری را خلق کنیم و برگی زرین بر تارک ایران اسلامی همیشه سربلند بنشانیم، باشد که قلب صاحب الزمان(عج) خشنود شود.

در بیانیه دیگری که توسط جمعی از هنرمندان میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی شهرستان ساوه صادر شده آمده است: امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سالها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌سالاری دینی و ایجاد جمهوری اسلامی بعد از تحمل سالها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سال های متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تهدیدهای فزاینده علیه کشور ما از جانب گروه‌های تکفیری در منطقه از یک‌سو و تهدید دولت متخاصم و ماجراجوی جدید در ایالت متحده از سوی دیگر لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش عیان می‌کند؛ چرا که «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و برای مصونیت کشور است». ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی هوشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد احتیاج دارد. رأی و مشارکت بالا در سطح کشور، نشانه‌ای از حمایت ملی از دولت منتخب و پشتوانه‌ای محکم برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور و رسیدن ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود در جهان است.

لذا از آحاد مردم شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آوریم که در این شرایط حساس مثل همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی که میراث خون هزاران شهید همچون حاج قاسم سلیمانی هاست باشند و با حضور پای صندوق های آراء مثل همیشه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی بزنند و نقشه‌های شوم  آنان را ناکام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، جمعیت احیاگران آینده خرقان نیز به عنوان یک تشکلی مردمی در شهرستان زرندیه با صدور بیانیه‌ای، شرکت در انتخابات را مشارکت در سرنوشت سیاسی اجتماعی خود و از حقوق اساسی ملت بزرگ ایران دانسته و اظهار کرد که در این رخداد مهم  و سرنوشت ساز مجدانه مشارکت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید همه مردم شریف در انتخاب خود آزادند و این آزادی را از نعمت‌های خداوند منان و زمینه سازی آن را از عطایای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و همواره از آن صیانت خواهند کرد، همگی با تحقیق عالمانه تلاش خواهیم کرد اصلح ترین فرد را برای ریاست جمهوری در تراز شان جمهوری اسلامی انتخاب کنیم‌.

این بیانیه می‌افزاید: در انتخاب اعضای شورای های اسلامی شهر و روستا هیچگاه منافع عمومی را فدای نفع شخصی و جناحی وخانوادگی  نخواهیم کرد. آنچه که برای ما مهم  و معیار انتخاب است همسویی با سیاست‌ها و برنامه‌های نظام، تقوا، تلفیق علم و عمل، کارآمدی، فعالیت با برنامه و توجه به حل مشکلات عموم مردم است،  با این باور در پای صندوق‌های رای حاضر شده و سعی می‌کنیم همگام با آحاد مردم شریف خرقان، انتخابات پر شوری را رقم بزنیم و شوراهای قوی و کارآمدی را انتخاب کنیم، شوراهای قوی، آگاه و عادل می توانند موجب توسعه و پیشرفت روستا شوند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.