فرمانده سپاه الغدیر یزد: دشمن بار دیگر در انتخابات امروز تو دهنی محکمی می‌خورد

سردار «محمدرضا پورشمسی» صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه حین حضور در شعبه شماره یک اخذ رای در مسجد خظیره یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) ابراز امیدواری کرد همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این عید با عید بزرگ حضور  پرشور مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای، عجین شود.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است، افزود: جمهوریت این نظام ریشه در تکریم انسانها دارد و هر رنگ و نژادی را در سراسر کشور مد نظر دارد و اسلامیت نظام نیز ریشه در توحید و دین مبین اسلام دارد لذا امروز افتخاری برای نظام مقدس جمهوری است.

پورشمسی خاطرنتشان کرد: انتخاباتی در کشور داریم که حساسیت آن بعضاً برای دشمنان بیشتر است و این نشان می دهد که اهمیت آن برای تعالی نظام و اردکان آن داشته باشد.

وی با اشاره به دشمن بدخواهان به کشورمان طی ۴۲ سال گذشته، گفت: هر سال و در هر انتخاباتی، مردم ایران تو دهنی محکمی به دشمنان زده‌اند و امروز نیز یکی از آن روزهاست که دشمن به رغم این که طی چهار دهه گذشته بارها شاهد آن بوده‌، دوباره شکست را تجربه خواهد کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی، هم اقتصادی و هم امنیتی، ریل‌گذاری بسیار قوی و خوبی برای کشورمان در سال‌های آینده به وجود خواهد آورد و به ویژه این که انتخابات امروز در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد و حضور پرشور مردم می‌تواند نویدبخش آینده خوبی برای کشورمان باشد.

پروشمسی در پایان نیز گفت: خداوند بارها نوید داده که اگر مردم پای کار باشند و عزم و اراده مردم برای حفظ دین باشند، قطعاً نصرت الهی برایشان حاصل خواهد شد لذا آینده خوب و پربرکتی را برای ایران اسلامی و سیطره تمدن بزرگ اسلامی که مقدمه ظهور است، فراهم خواهد آورد و با این انتخابات، گام بلندی برای ظهور حضرت ولی عصر برداشته خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.