ملت ایران؛ سربلند همیشگی میدان‌ها

امروز ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ روز شور، شوق و شعور است و وحدت در تار و پود جامعه جاری است.

امروز روز تجلی اراده‌های ملی خواهد بود و دوباره برگ زرینی به تقویم ملت این کشور افزوده خواهد شد، امروز ملت ایران در برگه‌های زرین رأی بار دیگر می‌نویسند که هنوز در گوش کودکانشان نبردهای رستم دلیرش را با دیو سفید و اسفندیار روئین‌تن زمزمه می‌کنند و هفت مرحله که سهل است هزاران مرحله دشوار را پیش پایش می‌گذارد و با غرور و سربلندی از تمامی آن‌ها عبور می‌کند.

امروز ملت ایران بار دیگر می نویسد که سیاووشان در این مرز و بوم کم نیستند و از هر آتشی که سد راهشان کنند حتی به بزرگی یک کوه، به سلامتی عبور می‌کنند.

بار دیگر ملت ایران می‌نویسد که ماردوشان این دوره تاریخ بدانند هنوز درفش کاویانی ایرانیان برافراشته است و فریدون‌ها و کاوه‌ها به صف نبرد ضحاکان تاریخ ایستاده‌اند.

امروز ملت ایران بار دیگر می‌نویسد که تیر و کمان آرش هنوز آماده است تا این بار سینه دشمنان این آب و خاک را نشانه رود.

امروز ملت ایران بار دیگر می‌نویسد که هنوز رشادت‌ها و شجاعت‌های رییس‌علی دلواری را از جنوب کشورش خوب به‌خاطر دارند که چگونه با یاران اندکش در مقابل مهاجمان بیگانه ایستادگی کرد و هنوز گرمای خون ریخته امیرکبیرش را در حمام فین حس می‌کنند.

بار دیگر ملت ایران می‌نویسد هنوز صدای میرزا کوچک خان بزرگش را از جنگل‌های شمال می‌شنوند و می‌نویسند که این آب و خاک میرزاهای کوچک اما بزرگ را کم نزاده است.

امروز ملت ایران بار دیگر می‌نویسد که ایرانی زیر بمباران هشت ساله موشک‌ها و خمپاره‌ها سرخم نکرد و هر لحظه که اراده کنند عزیزترین فرزندانشان را برای حفظ ذره ذره این خاک می‌دهند.

ملت ایران می نویسد که اینجا سرزمین سردار شهید قاسم سلیمانی و هر یک از ایرانیان یک سردار سلیمانی است که در تمامی بزنگاه ها حاضر بوده و با حضورشان بر تن دشمنان لرزه می افکنند.

امروز ملت ایران بار دیگر می‌نویسد که هیچ‌گاه نامردی‌های دشمنان خود را از یاد نخواهد برد و زیر بار همه مشکلات و سختی‌های تاریخ پرغرورش سر خم نکرده و سر خم کردن خیال خام دشمنان است.

مردم ایران امروز بار دیگر بزرگترین نمایشگاه قدرت، عزت ملی را به جهانیان نشان می دهد.

مردم ایران امروز دوباره آمدند و با هر انتخاب خود به اقیانوس بیکرانی شدند از حضور یکپارچه ملت ایران.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.