فرمانده انتظامی کرمانشاه: ۶۰۰۰ نفر تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند

سردار علی اکبر جاویدان امروز (28 خرداد) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت:‌ در همین راستا احتمال تهدید امنیتی و شیطنت معاندین در این انتخابات وجود داشت و برای همین تمام نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان باید هوشیاری بیشتری می داشتند.

وی افزود:‌ در همین راستا تمام نیروها در حالت آماده باش بوده و در مجموع شش هزار نیروی نظامی و انتظامی در استان تامین امنیت را برعهده داشتند.

جاویدان خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب دستگاه های قضایی، نظامی و انتظامی و همکاری خوب سپاه و بسیج همه چیز در شعب تحت کنترل است و در حال حاضر نیز همچنان روند برگزاری انتخابات زیر سایه امنیت مطلوب در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر شش هزار نیرو، دو هزار نیروی دیگر هم برای موارد اضطراری در حالت آماده باش قرار داشتند که در موارد ضرورت بکارگیری شوند که خوشبختانه تاکنون ضرورتی حادث نشده است.

جاویدان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات امسال گفت:‌ تا این لحظه مشارکت با وجود بیماری کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند قابل قبول است و جای تقدیر دارد.

وی همچنین با اشاره به گزارش برخی تخلفات، گفت: با این تخلفات برخورد لازم صورت گرفته است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.