انتظارات یک هنرمند از رئیس جمهور آینده

رسول هنرمند که برای رأی‌دهی به مدرسۀ فاطمیه اصفهان آمده، به خبرگزاری تاریخ ما می‌گوید: حتی یک‌ لحظه هم برای حضور در انتخابات تردید نداشتم، چون هنوز آن شوری که امام خمینی (ره) در دل مردم ایجاد کرد، پیش چشم دارم.

او ادامه می‌دهد: مردم ما با وجود همۀ مشکلات پای کشور و انقلاب ایستاده‌اند و دانستن این نکته، وظیفۀ پیروز میدان انتخابات را سنگین‌تر می‌کند.

این بازیگر تئاتر، با تأکید بر اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات، درصد امنیت کشور را بالا می‌برد، انتظاراتش را از رئیس‌جمهور آینده این‌گونه طرح می‌کند: امام خمینی (ره)  انقلاب اسلامی ایران را انقلاب محرومان می‌نامید و امیدوارم که با رعایت مساوات و شفافیت، حق محرومان ادا شود.

هنرمند، با اشاره به اینکه استقلال ایران مهم‌ترین دارایی آن است و مردم برای حفظ این استقلال از جان و مال خود هزینه می‌کنند، می‌افزاید: مسئولان باید مواظب این دارایی باشند و در هر مقامی که هستند نگاه ملی به کشور داشته باشند نه نگاه استانی.

او می‌گوید: به دلیل مشکلات معیشتی، از توجه مردم به فرهنگ و هنر کاسته شده اما از رئیس‌جمهور آینده انتظار می‌رود که فردی متخصص و آگاه را برای فعالیت در سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب کند چرا که میزان فرهنگی بودن یک‌خطه را از تعداد تماشاگران تئاتر آن می‌توان سنجید.

این تهیه‌کنندۀ ارشد تلویزیون، معتقد است که فرهنگ، نباید قربانی معیشت شود.

هنرمند، این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را یک دورۀ حیاتی می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند که با فراهم شدن زمینۀ نقد و گفت‌وگوی مداوم بین مردم و مسئولان، روزبه‌روز از مشکلات کشور کاسته و بر امید مردم افزوده شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.