مردم بین گله‌مندی‌شان از مسئولین و حمایتشان از نظام فاصله گذاشته‌اند

عبدالکریم جمیری جمعه شب در بازدید از ستاد انتخابات بوشهر ضمن تشکر از حضور حماسی بوشهری‌ها در انتخابات به خبرگزاری تاریخ ما گفت: انتخابات با یک هماهنگی خوب بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در حال برگزاری است اگر چه در دقایق ابتدایی بعضی شعب رای‌گیری به دلایل مشکلات فنی دستگاه‌های الکترونیکی فرایند رای‌گیری با تاخیر همراه بود.  

وی تصریح کرد: برخلاف آن که عده‌ای انتظار داشتند که مردم برای شرکت در انتخابات بی‌انگیزه و بی میل باشند، امّا در اولین ساعات انتخابات، مردم خود را به گونه‌ای نشان دادند که برخی معتقدند حتی نسبت به انتخابات دو دوره گذشته حضور مردم پرشورتر، جدی‌تر و زودتر هنگام‌تر بوده است. امیدواریم در ساعات باقی مانده تا پایان رای‌گیری همچنان شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما علیرغم تمایل دشمنان ما و استکبار جهانی رویکرد مثبتی نسبت به نظام دارند و بین گله‌مندی‌شان از مسئولین و حمایتشان از نظام فاصله گذاشته‌اند و به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند که اگر مسئولین نگرانی داشته باشند، اما در برابر نظام قهر نخواهند کرد و وفاداری هستند. امروز ما شاهد این حرکت ارزشمند مردم که ناشی از بصیرت هستیم.

جمیری یادآور شد: ساعت باقی‌مانده تا پایان رای‌گیری محدود است. مردم عزیز تلاش کنند که هر چه سریع‌تر به این جمع حماسی که در انتخابات شرکت کرده‌اند، بپیوندند و یک حماسه تاریخی را در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بسازیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با انتخاب اصلح در شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری شاهد تحول عظیم در عرصه مدیریت کشورمان باشیم به‌طوری که آن مدیریت بتواند رافع مشکلات اساسی مردم باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دو انتخابات به صورت همزمان در حال برگزاری است که هر دو را یک هیئت اجرایی مشترک، اما ۲ هیئت نظارت پوشش داده‌اند. در عین حال هماهنگی در اجرا این حماسه به‌طور کامل مشهود است.

جمیری تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که در میدان حضور دارند تقاضا می‌شود که در این وقت باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنند تا شرایط انتخابات برای مردم اطمینان‌بخش باشد و از رای مردم که حق بزرگی بر گردن مسئولین است دفاع کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.