مشارکت مردم استان کرمان در حال عبور از مرز 50 درصد است

دکتر”علی زینی وند” دقایقی قبل در برنامه تلویزیونی “میدان حضور” در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: همه دشمنان جمهوری اسلامی متحد شده بودند مردم را دلسرد کنند اما بار دیگر شاهد رقم خوردن حماسه دیگری در انتخابات امروز هستیم که به مردم دست مریزاد می گویم و به کسانی که تاکنون در این جشن ملی شرکت نکردند توصیه می کنم هر چه زودتر در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند به ویژه مردم کرمان دیار سردار سلیمانی چراکه امروز خیلی از آزادگان دنیا چشمشان به کرمان است.

وی افزود: مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات در حال عبور از مرز 50 درصد است و به حق حماسه ای در شان مردم کرمان دارد خلق می شود.

زینی وند با اشاره به اینکه امکان تمدید ساعت انتخابات به تناسب ضرورت تا ساعت دو بامداد وجود دارد، تصریح کرد: امشب منع تردد نداریم و پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت می شود.

استاندار کرمان بیان کرد: هیچ مسئله جدی در روند برگزاری انتخابات در استان کرمان نداشته ایم و با آرامش مردم در حال رای دادن هستند و مطمن باشند با پایان رای گیری به عنوان امانت داران امین آنها خواهیم بود و نتیجه انتخابات را با کمال صحت و سلامت به اطلاع مردم می رسانیم.

وی افزود: مشکلی در بحث رعایت پروتکل ها نداریم و انتخابات پرشوری در حال رقم خوردن است.

زینی وند در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: به صورت میانگین به هر شعبه اخذ رای بین 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه بر واجدین شرایط در سطح استان توزیع شده و کمبود تعرفه نداریم.

وی تصریح کرد: از اینکه مردم در مضیقه هستند به ویژه به لحاظ معیشتی و اقتصادی شکی نیست و در اینکه ما مسئولان با تمام وجود از وضعیتی که مردم دارند، باید عذرخواهی کنیم، نباید تردید کرد و مردم بدانند که بخش عمده ای از این وضعیت بر کشور تحمیل شده و مقام معظم رهبری فرمودند اگر گلایه دارید راهش پشت کردن به صندوق نیست.

استاندار کرمان بیان کرد: ما در مقطعی قرار گرفتیم که مردم سختی های تحریم را پشت سر گذاشتند و امروز روز بسیار سرنوشت سازی است و هرچه مشارکت در انتخابات بالا باشد این پیک را بهتر می توانیم عبور کنیم.

وی افزود: هویت و شاکله جمهوری اسلامی مردم هستند و در نظام مردمی ما که خیلی از قدرتمندان و قلدران دنیا در مقابل ما هستند، می بینیم فردا به نسبت رایی که دادیم نگاه دنیا نسبت به ما متفاوت است.

زینی وند تصریح کرد: اگر مشارکت چشمگیر در انتخابات داشته باشیم به شدت تاثیر می گذارد و قدرت تاثیرگذاری و چانه زنی رییس جمهور ما در نظام بین المللی افزاش می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مشارکت به نُرمی که باید رسیده و مشارکت گسترده، باعث همگرایی بیشتر در داخل کشور شده و بسیار موثر است.

استاندار کرمان در پایان از رسانه ها که نقش موثری در خلق حماسه امروز داشتند، تشکر کرد و افزود: از مردم استان کرمان هم به خاطر مشارکت بالا و مسئولیت پذیری شان تشکر می کنم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.