مردم آبروی مسوولان را خریدند؛ رای‌گیری در وقت اضافه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مشاهدات خبرنگاران خبرگزاری تاریخ ما در حوزه های مختلف رای گیری تاثیرگذار مبنی بر بالا بودن میزان مشارکت مردمی را سخنگوی شورای نگهبان نیز بارها تایید کرده است ولی تالحظه ارسال این گزارش آمار رسمی از میزان مشارکت رای دهندگان یا میزان آرای کاندیداها اعلام نشده است.

سلامت انتخابات و برگزاری فرآیند رای گیری در امنیت کامل نیز از سوی مسوولانی از جمله استاندار و فرمانده نیروی انتظامی مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

صبح روز گذشته اولین فردی بودند که رای خود را به صندوق انداختند و در بخشی از بیاناتشان تاکید کردند: روز انتخابات روز ملت ایران است. امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردمی که با حضور کنار صندوق‌های رای و با دادن رای در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

مردم نیز علی‌رغم تردیدها و گلاها و کمبودها برای ایران‌شان کم نگذاشتند و با حضوری آگاهانه آبروی مسوولان کشور را خریدند. در تایید این سخن بامدا  روز شنبه گفت: مردم ایران علیرغم تلاش دشمنان کور دل برای مایوس و نا امید کردن مردم و دلسرد کردن آنها از نظام و انقلاب، حضوری پرشور درپای صندوق‌های رای داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند. مردم  نشان دادند که با وجود همه مشکلات با انقلاب و نظام خود همراه هستند و همواره انقلابی خواهند ماند.

میزان مشارکت و حضور مردم در شعبه های اخذ رای در سطحی بوده است که نمایندگان یا کاندیداها (، ، و )شخصا از ستاد انتخابات کشور تمدید ساعت رای گیری تا 2 بامداد شنبه 29 خرداد را خواستار شدند.

این درخواست با همراه شد و البته از ساعت 24 آغاز شمارش آرا در شعبی که در آن ها رای گیری به اتمام رسیده آغاز شده است.

ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها در ساعات پایان رای گیری هم‌چنان مردم بخصوص جوانان را دعوت به مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های را ی می‌کردند.

مسوولان ستادهای برخی کاندیداها نیز به هواداران خود هشدار داده اند که پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات از هرگونه واکنش شادی یا اعلام پیش از موعد نتایج خودداری کنند.

گزارش های خبرنگاران خبرگزاری تاریخ ما در روز جمعه را نیز می توانید اینجا بخوانید.

ادامه دارد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.