علی عسکری رأی خود را به صندوق سیار صداوسیما انداخت

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از روابط عمومی، رئیس صدا و سیما که رأی خود را امروز در صندوق سیار صداوسیما انداخت، گفت: به‌نوبه خود، از مردمی‌که پای صندوق‌ها آمدند و رأی دادند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از مدت‌ها قبل رسانه‌های نظام سلطه و بدخواهان ملت ایران، با استفاده از امکانات خود و به زبان فارسی تلاش کردند ملت ایران را مأیوس کنند، اما ملت ایران مأیوس نشدند و از ابتدای صبح امروز برای حضور در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رسانه ملی این حضور را از همان ساعات ابتدایی به تصویر کشید.

رئیس صدا و سیما تأکید کرد: مشارکت بالاتر به معنای ایران قوی‌تر است. افزایش مشارکت باعث می‌شود که رئیس‌جمهور آینده با ظرفیت و توان بیشتری به حل مشکلات مردم ایران رسیدگی و ملت ایران را در دستیابی به آرمان‌ها و اهداف خود، بیشتر کمک کند.

علی عسکری ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات توانمندتر و قوی‌تر شدن ملت ایران و راهی برای دستیابی به اهداف بلندتر و بالاتر برای کشور باشد.

وی همچنین تصریح کرد: جا دارد از همه همکاران عزیزم در رسانه ملی که از پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در زمان تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری مجاهدت‌های بسیاری کردند، قدردانی کنم.

رئیس صدا و سیما گفت: ملت ایران شاهد این مجاهدت بود؛ به‌طوری‌که نامزدهای این انتخابات توانستند مطالب خود را برای مردم بیان کنند و مردم هم توانستند آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

علی عسکری اضافه کرد: به‌خصوص برگزاری مناظره‌ها به‌خوبی انجام گرفت. در روز انتخابات هم تمهیدات مناسبی اندیشیده شد و از سحرگاه امروز همکاران ما در میدان بودند و تلاش کرده‌اند. این عملیات رسانه‌ای تا پایان انتخابات به‌خوبی انجام خواهد گرفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.