استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود

حسین کلانتری در بازدید سرزده از فرمانداری شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر از خدمات هیات اجرایی و نظارت انتخابات این شهرستان و همه مجریان انتخابات در استان، اظهار کرد: بنده، همکارانم و فرماندار هیچ منافع، تعصب یا گرایش خاصی به هیچ فرد، قوم و جریانی به جز منافع جمهوری اسلامی ایران نداریم.
وی افزود: این منافع برگزاری انتخابات سالم در امنیت، امانتداری و بی طرفی کامل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه توان خود را به کار گرفتیم، عنوان کرد: کار به خوبی پیش می رود و شاخص یک کار مطلوب ایجاد تعامل و همدلی در مجموعه است.
کلانتری با تاکید بر اینکه بنده فرمانداران استان را قسم دادم، تصریح کرد: هرکسی رای بیاورد منتخب مردم است.
وی بیان کرد: ما به دنبال برگزاری انتخابات با شکوه، سالم، امن و با بی طرفی کامل هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرمایند: « میزان رای ملت است»، ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند : «رای حق الناس است» و ما پاسدار رای مردم هستیم.
کلانتری خاطرنشان کرد: در اجرای انتخابات همه هئیت اجرایی استان، هئیت بازرسی شهرستان و تمام اعضای ستاد انتخابات تنها برای برگزاری انتخابات در سلامت، بی طرفی، روی ریل قانون و مشارکت حداکثری تلاش می کنند.
وی بر مستندسازی تمام شعب تاکید کرد و گفت: اگر کسی موجب بروز هرگونه تخلفی شود پس از انتخابات به جد پیگیری می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هدف ما آرامش مردم برای مشارکت حداکثری است، عنوان کرد: اجرای کامل مراحل گندزدایی در شعب اخذ رای برای حضور مردم با خیال آسوده پای صندوق های رای ضروری است.
کلانتری خطاب به حامیان نامزدهای انتخابات، افزود: در بازه زمانی قانونی تبلیغات انجام شده است و اکنون مهلت تبلیغات تمام شده است.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.