رئیس ستاد انتخابات قزوین: تاکنون ۳۰۰ هزار تعرفه رأی در قزوین مصرف شده است

منوچهر حبیبی ۲۸ خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران تصریح کرد: علی‌رغم برنامه‌ریزی دشمن و همه هجمه‌هایی که از ماه‌ها قبل صورت گرفته است و از طرفی شرایط خاص کرونایی که در کشور حاکم است شاهد هستیم که شعبات اخذ رأی مملو از جمعیت دوستداران نظام و انقلاب است.

وی افزود: از ابتدای صبح شعب اخذ رأی دارای صف‌های طویلی بود که رسانه‌ها به تصویر کشیدند، مردم نشان دادند که رهبر و انقلابشان را دوست دارند و به مقام معظم رهبری لبیک گفتند، تا پایان شب انتخابات پرشورتر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: روند انتخابات ادامه دارد، اولین مرحله تمدید تا ساعت ۱۹ صورت گرفت و در صورت نیاز تا ساعت ۲ بامداد این روند ادامه دارد، توصیه می‌کنیم افرادی که صبح رأی ندادند و موفق نشدند رأی خود را به صندوق بیندازند قبل از پایان زمان رأی‌گیری مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی، مردم هنگام مراجعه به شعب حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند، استفاده از ماسک هنگام حضور در شعبه ضروری است و مردم هنگام رأی دادن از تجمع خودداری کنند، مراقبین بهداشتی در شعب حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: تا این ساعت مشارکت قابل توجهی از حضور مردم را شاهد بودیم و پیش‌بینی مشارکت بیش از ۴۰ درصد است و امیدواریم تا پایان رأی‌گیری مشارکت بالایی را مردم ایران اسلامی به نمایش بگذارند.

وی تأکید کرد: مجموعه ستاد انتخابات استان تا پایان رأی‌گیری در حال آماده باش، هستند، قطعاً مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری، با شور و نشاط مردم محقق خواهد شد و آمار تا این لحظه مبین این امر است.

حبیبی یادآور شد: تا ساعت ۱۸ بالغ‌بر ۳۰۰ هزار تعرفه رأی در استان مصرف شده و پیش‌بینی می‌شود منحنی مصرف تعرفه تا پایان زمان انتخابات بیش از ۵۰ درصد باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.