نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور: وزیر کشور اطمینان داد تا حقی ضایع نشود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور علت حضور همتی در ستاد انتخابات کشور را عرض خسته نباشید به وزیر کشور عنوان کرد و در پاسخ به پرسشی درباره انتشار نامه‌ای منتسب به ستاد ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام پیروزی این کاندیدا در انتخابات با بیان اینکه «این حرف نامناسبی است»، اظهار کرد: الان به همراه آقای همتی رفتیم خدمت آقای وزیر کشور و ایشان فرمودند که سعی می‌کنیم که ملاحظات و مقررات را رعایت کنیم و آراء هنوز نه شمارش و نه تجمیع شده است.

وی گفت: اینکه کاندیدایی ادعایی مطرح می‌کند، حرف ناپخته ای است و در این شرایط که باید آرامش برای کاندیداها حفظ شود، این رفتارها نادرست است.

نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر طرح موضوع انتخابات مهندسی شده‌ گفت: بعید میدانم.

خانجانی در پاسخ به پرسشی درباره علت قطعی سیستم‌های انتخابات تاکید کرد: این موضوع را مسئولان وزارت کشور باید پاسخ دهند. آقای وزیر اطمینان داد که همه تلاش خود را میکنند تا حقی ضایع نشود.

وی گفت: در جلسه با وزیر کشور آنچه مطرح شد این است که وزارت کشور تمام تلاش خود را می‌کند که انتخابات را به نحو احسن احراز کند و ما هم چیزی جز این از وزارت کشور توقع نداریم و امیدوارم که ذائقه مردم را با این رفتارهای نادرست تلخ نکنیم و برای بدست آوردن ۴ سال کرسی ریاست جمهوری مردم را فریب ندهیم.

نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسشی درباره میزان مشارکت در انتخابات اظهار کرد: بر اساس اعدادی که من دارم عدد مشارکت ۲۸ میلیون و خورده‌ای است. تا دو بیشتر نمی‌توانستند رای گیری کنند الان هم خیل وسیعی[از مردم] هنوز رای ندادند، اما طبق مصوبه ستاد کرونا تا ساعت۲ بیشتر تمدید نمی‌شود من و آقای همتی از آقای وزیر کشور درخواست کردیم تا اگر می‌شود زمان رای گیری را تمدید کنند، اما گفتند که بر اساس مصوبه‌ای که با شورای نگهبان داشتند، تا ساعت ۲ رای گیری انجام می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.