مشارکت ۳۰۰ امدادگر اردبیلی در طرح حامیان سلامت انتخابات

عزت‌الله ضربی در جریان بازدید از فعالیت امدادگران در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات در اردبیل اظهار کرد: این افراد با حضور در شعب اخذ رأی و تمامی مراحل انتخابات به عنوان حامیان سلامت مانع از تشدید بیماری کرونا و شیوع آن شدند.

وی تصریح کرد: از اولین ساعات رأی‌گیری حامیان سلامت با حضور در شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۶۰ نفر از پرسنل این جمعیت نیز با حضور در شعب اخذ رأی سعی کردند به صورت مستمر و پیگیر موارد بهداشتی را متذکر شده و از رأی‌دهندگان بخواهند تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند.

ضربی افزود: در اکثر شعب موارد و موازین بهداشتی به دقت رعایت شد و سعی بر این بود تا کنترل بیماری انجام شده و مانع از گسترش و شیوع این ویروس خطرناک شویم.

وی با بیان اینکه این افراد در شش شهرستان استان خدمات متنوعی را ارائه کردند، ادامه داد: اعضای فعال با هدف حساس‌سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اقدام به ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در طرح حامیان سلامت فعالیت داشتند.

ضربی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم این خدمات منجر به ارتقاء سلامت شهروندان شده و زمینه برای کنترل بیماری در ادامه فرآیند انتخابات به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: حتی در مرحله شمارش آرا نیز نیروهای ما در قالب طرح حامیان سلامت سعی می‌کنند تا به افراد ناظر و دخیل در انتخابات کمک کنند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرفتار ویروس خطرناک کرونا نشوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این خدمات در کنار حضور گسترده مردم امری ستودنی بود که امیدواریم از نتایج و ثمرات آن در برنامه‌های آینده در جهت بهبود شرایط سلامت و بهداشت عمومی استفاده شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.