تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به رئیسی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدا…حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه طی پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته )

سلام علیکم،

حماسه شورانگیز و معنادار ملت رشید و قهرمان ایران پای صندوق های رای در انتخابات ۲۸ خرداد یوم الله عظیمی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی رقم زد .

تردیدی نیست این رخداد باشکوه ، جشن بزرگ سیاسی و میدان‌داری سترگ ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های متعالی و تمدن سازی انقلاب اسلامی و تبلور اراده ملی برای تحول و پشتوانه سازی قدرتمند و پیش برنده در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق ایران قوی با تکیه بر خدا محوری ، مردم باوری، انقلابی‌گری و وحدت و همبستگی بوده و ضامن غیرتمندی و درخشش جهانی و جلوه گری های آنان در میدان‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز آینده است.

 با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و درود به ملت حماسه‌ساز و زمان شناس ایران اسلامی، پیروزی شکوهمند جنابعالی در جلب اعتماد و رای قاطع مردم با وفا و با صلابت ، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

دوام توفیق آن برادر عزیز در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) را از ذات اقدس کبریایی طلب می کنم .

عبدالله حاجی صادقی 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

توییت

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.