بررسی روند برگزاری انتخابات در کمیسیون امور داخلی کشور

محمد صالح جوکار در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی کشور مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد تا هفته آینده وزیر کشور جهت پاسخگویی در خصوص مشکلات پیش آمده در فرآیند انتخابات و تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری در کمیسیون حضور یابد. 

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از شورای نگهبان اعاده شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هفت ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود و مجددا به کمیسیون بازگشت. در جلسه امروز نیز ماده 8 لایحه اصلاح شد و در جلسات آتی صحن به رای گذاشته می شود. کمیسیون به دنبال این است که بسترهایی را فراهم کند تا بدون فشار به مردم، منبع درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها به وجود آید.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون به آن پرداخته شد و آقایان احمد نادری به عنوان رئیس، آرش زره تن لهونی و احد آزادی خواه به عنوان نواب رئیس و مجتبی یوسفی به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.