کارخانه‌های سیمان بوشهر زیر ذره‌بین

ابوالقاسم محمدزاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرا مصوبه‌های نشست کارگروه تنظیم بازار شرکت‌های تولید کننده سیمان در استان بوشهر مکلف هستند نسبت به ثبت اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، مصرف، ورود و خروج انبار مطابق برنامه زمان‌بندی و ترتیب‌های ابلاغی در سامانه‌های جامـع تجارت www.ntsw.ir و جامـع انبارها www.nwms.ir اقدام کنند.  

وی با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی عملکرد همه واحدهای تولیدکننده و فروشنده سیمان بیان کرد: اجرای این دستورالعمل کشوری در استان بوشهر به صورت جدی و با نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی و سازمان صمت این استان پیگیری و دنبال خواهد شد.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در این زمینه مستندات و فیلم‌های آموزشی موردنیاز در صفحه سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir اشتراک‌گذاری شده‌است.

گفتی‌ست مشکلات مربوط به کمبود و قیمت سیمان در استان بوشهر مربوط به امروز و دیروز نیست. به طوری که آبان پارسال کمبود سیمان تهدید جدی‌ای برای طرح‌های عمرانی شد، در آن زمان استاندار بوشهر اعلام کرد: درصورتی‌که کارخانه‌ها نیاز بازار داخلی استان را تامین نکنند به‌هیچ‌وجه اجازه صادرات نخواهند داشت.

البته هشدار عبدالکریم گراوند جواب‌گو نبود و در سال جدید بازهم شاهد کمبود و قیمت بالای این محصول در بازار هستیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.