انتقاد نماینده علی آباد از عدم حمایت از کشاورزان استان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: متاسفانه علیرغم قول وزیر صمت از دوم خرداد ماه پول گلزاکاران استان گلستان پرداخت نشده است از سوی دیگر خرید سیب زمینی تا چندی پیش در استان اردبیل به یک مسئله تبدیل شده بود و امروز در استان گلستان بر  روی دست کشاورزان مانده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هزینه کاشت، داشت و برداشت سیب زمینی برای کشاورزان ۵۰۰۰ تومان تمام شده اما اکنون بر روی دست کشاورزان مانده است مجمع نمایندگان استان این موضوع دنبال کرد و وزیر صمت علیرغم قول هفته پیش برای حضور و رسیدگی انجام دادند، کاری انجام ندادند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: مسئله دیگر آب شرب در استان است در مرکز استان و شهر گرگان و در علی آباد و سایر شهرهای استان با مشکل کمبود آب مواجهه هستیم تامین آب شرب، پرداخت پول گلزاکاران و خرید تضمینی سیب زمینی کشاورزان سه مطالبه جدی است که مجمع نمایندگان استان انتظار دارد با جدیت دنبال شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس رابرعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: موضوعی که شما مطرح کردید درست است هیات وزیران با خرید توافقی سیب زمینی موافقت کرده است منتهی سازمان برنامه با وزارت جهاد کشاورزی همکاری ندارد. معاون پارلمانی دولت این موضوع را با جدیت دنبال کند همانند کالاهایی که در گمرک ماند قول پیگیری ندهید و بعد شاهد خراب شدن محصولات باشید. خرید توافقی سیب زمینی باید صورت گیرد تا کشاورزان متضرر نشوند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.