شعبانی بهار: افتخار حضور در المپیک نصیب هر کسی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، غلامرضا شعبانی بهار در مور د حضور  تیروکمان در مسابقات کسب سهمیه پاریس بیان کرد: ما در آستانه المپیک هستیم. رشته هایی که سهمیه کسب کردند برنامه خود را شروع کرده اند. تیروکمان نیز از ۱۵ شهریور سال گذشته  برنامه های خود را شروع کرد. در المپیک هم یک سهمیه داریم و  میلاد وزیری عازم المپیک می شود. در تیم معلولان شش سهمیه گرفتیم و آنها در اردو هستند و به مسابقات جهانی چک اعزام می شوند.

شعبانی‌بهار در مورد ناکامی تیر و کمان در مسابقات کسب سهمیه پاریس تصریح کرد: ریکرو مردان و بانوان اگر کسب سهمیه می گرفتند، ۱۰۰ میلیون پاداش می دادیم که متاسفانه اتفاق نیافتاد. 

البته آنها خیلی خوب بودند و زهرا نعمتی و مهتا عبدالهی با تیر طلایی باختند و اگر می بردند یکی از  آنها کسب سهمیه می کرد.  به هر حال ذات ورزش این است. کسانی که برد و باخت را جدی می گیرند، فلسفه ورزش را نمی دانند و حضور در المپیک افتخاری است نصیب هر کسی نمی شود. 

رییس فدراسیون تیر و کمان در پاسخ به این پرسش که حضور میلاد وزیری در المپیک قطعی شده است گفت: وزیری براساس عملکردی که در سه مسابقه داشته و نظر قطعی مربی و سرمربی معرفی شد و نماینده رسمی ما در المپیک است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.