بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد

هادی رضایی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: روز گذشته با حمایت وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۷ میلیارد تومان از سوی خزانه دولت به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد که بلافاصله اقدام به رزرو و تهیه بلیت برای کل کاروان کردیم.

وی گفت: برای رزور هتل در توکیو، برگزاری اردوهای تدارکاتی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک و خرید البسه منتظر واریز حداقل بودجه در ماههای آینده هستیم تا مشکلی برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۱ نفر در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفته اند که تا زمان اعزام امکان دارد نفراتی به این لیست اضافه شوند و یا در صورت افت رکورد ورزشکاران، کاهش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به واریز حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تا پایان خرداد، خاطرنشان کرد: حقوق کلیه ورزشکاران شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در بازیهای پارالمپیک توکیو تا پایان خرداد واریز شد و تا به امروز هیچ بدهی به ورزشکاران پارالمپیکی نداریم.

رضایی در پایان از واریز پاداش به مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به پارالمپیک توکیو به مناسبت میلاد امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این پاداش شب تولد امام رضا (ع) به حساب ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به توکیو واریز شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.