نجات جان ۲ راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی اسفراین

سرهنگ سید سعید عزیزی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بام در حین گشت زنی در محدوده “دره بکر آباد” که جزو مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع است، دو راس آهو که در گل و لای ناشی از وقوع سیلاب گرفتار شده بودند را رؤیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی بام، آهوی مادر و بره، صحیح و سالم از گل و لای بیرون کشیده می شوند، افزود: بره آهو که در این رابطه ضعیف و قادر به حرکت نبود توسط ماموران انتظامی برای مداوا و رسیدگی به پاسگاه منتقل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: بره آهو پس از انتقال به پاسگاه و رسیدگی ماموران به این حیوان، پس از گذشت چند ساعت سر حال شده و در منطقه دره بکر آباد رها سازی می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آهوی مادر از زمان انتقال بره اش به پاسگاه تا زمان رها سازی که تقریبا ۱۰ ساعت گذشته بود، مقابل پاسگاه ایستاده و منتظر فرزندش بود، تصریح کرد: پلیس ضمن برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه حافظ منابع طبیعی و محیط زیست نیز بوده و هرگز اجازه نخواهد داد تا شکارچیان غیر مجاز اقدام به شکار در مناطق حفاظت شده نمایند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.