مهاجم ایتالیا: به جای بازی در پلی استیشن، مطالعه را ترجیح می دهم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از گاتزتادلواسپورت، متئو پسینا تنها چند روز پیش یکی از به یادماندنی ترین لحظات زندگی خود را داشته است، زیرا او در برابر ولز برای ایتالیا گلزنی کرد تا اطمینان حاصل کند که آتزوری مرحله ی گروهی را در یورو ۲۰۲۰ با ۹ امتیاز از ۳ به پایان می رسانند.

اما این می تواند برای هافبک آتالانتا که در کنار حرفه خود، در رشته اقتصاد نیز تحصیل می کند، کاملاً متفاوت باشد.

پسینا، که کمترین درآمد را در تیم ایتالیا با دستمزد سالانه ۴۰۰ هزار یورو دارد، پس از اینکه استفانو سنسی به دلیل مصدومیت کمی قبل از مسابقات یورو ۲۰۲۰ از دست داد، در آخرین لحظه به عضویت تیم آتزوری درآمد.

پسینا گفت: این برای من یک افسانه است.  بازی با ولز یک مسابقه عالی بود خیلی خوشحالم گلزنی کردم.  چند روز است از خوشحالی نخوابیدم.  شرایط من نشان می دهد آن دسته از بازیکنانی که در سری C شروع می کنند، در صورت تمایل به فداکاری می توانند به تیم ملی برسند. 

پسینا که اولین حضور خود را در مونزا در سال ۲۰۱۴ انجام داد، در سال ۲۰۱۵ با میلان قرارداد امضا کرد اما به لچه، کاتانیا، کومو و آتالانتا نقل مکان کرد.

همانطور که گفته شد، این بازیکن در اوقات فراغت خود در رشته اقتصاد تحصیل می کند.

پسینا اعتراف کرده است که او به جای بازی در پلی استیشن، مطالعه را ترجیح می دهد و می خواهد مانند مادرش معمار شود. در همین رابطه گفت: هنگامی که من جوان بودم، ریاضیات و هندسه می خواندم. اینها به من کمک کردند ذهنم را باز کنم و سریعتر فکر کنم. 

مهاجم آتزوری در پایان اذعان کرده است که همچنین دوست دارد وقتی فوتبالش به پایان رسید به عنوان مربی در فوتبال ادامه دهد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.