سرمدی: تمکین از قانون و رأی مردم هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: مردم ایران همواره هنگام حضور در بزنگاه‌ها و مقاطع مهم تاریخی بسیار جلوتر از بسیاری از مسئولین هستند. حضور مردم ایران همواره دشمنان خارجی و توطئه‌گران داخلی را غافلگیر کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی همه تلاششان را کردند تا مردم را ناامید کرده و القا کنند که حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی ضعیف بوده است. طبیعی بود که این اتفاق نمی‌افتد و دلایل مشخصی هم دارد. مردم ایران به کشورشان، جمهوری اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری علاقه دیرینه دارند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، آخرین بیانات مقام معظم رهبری پیش از برگزاری انتخابات را در میزان مشارکت تأثیرگذار دانست و گفت: سخنان دلسوزانه ایشان، آمار مشارکت را بالا برد. البته جا دارد که ما مشارکت بیشتری را در انتخابات‌های ریاست جمهوری داشته باشیم اما با این حال به نظرم مردم بار دیگر به وظیفه دینی و ملی خود جامه عمل پوشیدند.

وی با اشاره به تبریک عبدالناصر همتی به آیت الله رئیسی و دیدار رئیس دولت دوازدهم با ایشان اظهار کرد: همه ما باید از قانون تأکید کنیم. همه ما ایرانی و مسلمان هستیم و نظام ولایی جمهوری اسلامی را قبول داریم. تمکین از قانون، تمکین از رأی مردم و اعتقاد به وحدت حرکت‌های مثبتی است که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود. من از موضع‌گیری‌های حسن روحانی و دیدارش با سید ابراهیم رئیسی خوشحال شدم. این حرکت‌ها هم ماندگار است و هم به ایجاد فضای همدلانه برای آسان شدن حل مشکلات کمک می‌کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.