جلسه هماهنگی مراسم و پیگیری حقوقی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، این جلسه با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، متقیان مدیرعامل خبرگزاری تاریخ ما، نوروزپور مدیرعامل ایرنا و نمایندگانی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهشت زهرا و وزارت راه و شهرسازی برگزار شده است.

این ستاد مسئولیت هماهنگی مراسم تشییع و بزرگداشت دو خبرنگار فقید خبرگزاری تاریخ ما و ایرنا و پیگیری امور مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و بررسی علل ماجرا را بر عهده دارد و کلیه پیگیری‌های حقوقی و قضایی مربوط به این سانحه تلخ بر عهده این ستاد گذاشته شده است.

در جلسه صبح امروز (پنجشنبه، 3 تیر) مقرر شد مراسم تشییع پیکر خبرنگاران خبرگزاری تاریخ ما و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، ساعت ۹ صبح جمعه (۴ تیر) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، تعدادی مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری تاریخ ما و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.