حذف کمانداران کامپوند ایران از رقابت‌های انفرادی جام جهانی فرانسه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در ادامه رقابت‌های تیروکمان جام جهانی فرانسه، تیم‌های ملی کامپوند زنان و مردان در مرحله حذفی انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست در دور اول و دوم از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.
 
در دور نخست مرحله حذفی انفرادی جام جهانی تیروکمان، سیدحسام کوثر به مصاف کمانداری از مجارستان رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم مرحله حذفی به مصاف کمانداری از اسپانیا رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۶ شکست خورد و حذف شد.

محمدصالح پالیزبان دیگر نماینده ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در دور دوم مرحله حذفی به مصاف نماینده هلند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۵ شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

احمد اکبری نیز در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ برابر کمانداری از روسیه شکست خورد و حذف شد. 

در بخش بانوان نیز گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند رقابت کرد و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۴ به پیروزی رسید. وی در دور دوم مرحله حذفی به مصاف نماینده بلژیک رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۲ شکست خورد و حذف شد.

همچنین راحله فارسی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست حذفی به مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ شکست خورد و حذف شد.

ویدا حلیمیان نیز در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کانادا رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ به پیروزی رسید. وی در دور سوم مرحله حذفی برابر کمانداری از مکزیک با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ رقابت را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا جمعه (۴ تیر) تیم ملی کامپوند در بخش تیمی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.