امروز فصل جدیدی در ورزش هرمزگان رقم خورد/مطالبه جدی جامعه ورزش عملی شد

محمد آشوری در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: این اقدام مبارک و باید با نام آقای همتی لقب بگیرد و به ثبت برسد زیرا مطالبه جدی جامعه ورزش و آحاد مردم هرمزگان عملی شده است.

وی با بیان اینکه تجربه متعددی در تیمداری از شهرداری بندرعباس تا آلومینیوم هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: در این زمان ها فراز و فرودهای مختلفی وجود داشته است و آنچه امروز باعث عدم تعادل و توازن و القای حس تبعیض در جامعه شده است در نوع رویکرد و نگاه نهفته است.

آشوری با تأکید بر اینکه بنده خود تجربه ریاست هیات فوتبال و حضور تیم مسعود در رقابت های لیگ یک کشور را دارم، ادامه داد: کارهایی که تاکنون انجام شده بر محور شخص بوده اما تاسیس این شرکت کاری زیربنایی و سیستمی و ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای استمرار بخشی به حرکت ورزش استان هرمزگان نیاز به پشتوانه حاکمیتی داریم، بیان کرد: این باشگاه علاوه بر ورزش حرفه ای باید در ورزش همگانی فعالیت داشته باشد و بتواند در توسعه زیرساخت های ورزشی هرمزگان نیز موثر باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید تمامی بنگاه های اقتصادی در توسعه ورزش هرمزگان سهیم باشند و تنها نگاه مان به شش صنعت نباشد، تصریح کرد: در فرصتی سه روزه باید جوانب مختلف کار دیده شود و در جلسه آینده علمی تصمیم بگیریم که چه مسیری را برای این شرکت در امر ورزش ترسیم کنیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.