شهید بهشتی با ایثار و خود گذشتگی نهال اسلام را آبیاری کردند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»،سید سعید حسینی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفتم تیر افزود: ۷ تیر سالروز جنایت استکبار و بمباران شیمیایی در سردشت و مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافری ایران در آبهای خلیج فارس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز هفت تیر سال ۶۰ بیانگر اوج و عظمت و اقتدار ملتی است که حاضر شدند برای دفاع از دین از زندگی خود بگذرند و این روز یادآورعروج ملکوتی ۷۲مدافع ارزش های اسلامی وانقلابی است و در همه این جنایت ها آمریکا نقش اصلی را داشت.

حسینی افزود: هفتم تیر برای نظام جمهوری اسلامی ایران روز مهمی است که باید با تدوین و اجرای برنامه های مناسب ابعاد فکری و شخصیتی شهید بهشتی به خوبی برای نسل جوان تبیین  و ترویج شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران با وفای امام (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است و باید گرامی داشته شود.

حسینی ابراز کرد: شهید بهشتی با نهایت ایثار و خود گذشتگی نهال  اسلام را آبیاری کردند و امروز بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب باز دشمن با انواع ترفندها و توطئه ها وارد عرصه شده تا این انقلاب را از بین ببرد ولی هرگز موفق نمی شود.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه های گرامیداشت ۷ تیر تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و تقویت روحیه دشمن شناسی و ظلم ستیزی  و دفاع از حقوق مظلومین می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اهداف و ارزش‌های انقلاب باید به شکل صحیح و جامع برای نسل جدید تبیین شود تا نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان آگاه  و بصیر شوند، گفت: فلسفه ۷تیر و عوامل جنایت این روزباید برای نسل امروز تبیین شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.