عربستان به دنبال میزبانی مرحله حذفی و فینال لیگ آسیا/ ایران هم‌چنان محروم!

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از الشرق الاوسط، ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به نوع جدید جهش یافته ویروس باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند سال قبل تصمیم بگیرد که این رقابت‌ها به صورت تک بازی و متمرکز برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد که مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 هم به صورت تک بازی و متمرکز برگزار خواهد شد.

AFC از کشورهایی که خواستار میزبانی هستند درخواست کرده که پیشنهاد میزبانی خود را آماده و آن را با شرح همه جزئیات به مقر این کنفدراسیون بفرستند.

عربستان سعودی یکی از کشورهای است که خواستار میزبانی مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شده است.

یک منبع در فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گو با الشرق الاوسط این موضوع را تایید کرد و گفت: عربستان قصد دارد که میزبانی فینال و مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد.

عربستان میزبانی بازی های سه گروه را در مرحله مقدماتی هم برعهده داشت و این باعث شده تا شانس بالایی برای گرفتن میزبانی این رقابت ها نیز داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، ایران به بهانه‌ی تحریم و نداشتن زیرساخت فوتبالی و مقابله با کرونا در طی سال‌های اخیر از گردونه رقابت کسب میزبانی لیگ قهرمانان و انتخابی جام‌جهانی محروم بوده است. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.