کمبود فضای آموزشی؛ چالش‌ مقاطع ابتدایی در ابهر

اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، از فرآیند پروژه «مهر» برای آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: برای سال جدید کلاس‌ها و سازمان مدارس در سامانه «سیدا» تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت‌نام پایه اول رو به اتمام است، اضافه کرد: سنجش نوآموزان برای آغاز سال تحصیلی در پایگاه مشخص شده در حال انجام است و اولیا با تعیین وقت قبلی در محل پایگاه سنجش حضور پیدا می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی از چالش‌های مقطع ابتدایی است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۱۰۰ دانش‌آموز در پایه اول در ابهر ثبت‌نام کنند.

این مسئول با اضافه کردن این موضوع که پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۵۰ کلاس آموزشی در مقطع ابتدایی داشته باشیم، افزود: بخش‌نامه سازماندهی موردی همکاران مقطع ابتدایی به مدارس ارسال شده و در آخر تیرماه یا اوایل مرداد سازماندهی موردی انجام می‌شود.

معاون ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش ابهر با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت‌نام پایه هفتم از ۲۴ خردادماه آغاز شده و فعلاً ادامه دارد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با مدیریت مطلوب، آمادگی‌ لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشیم.

افشاری خاطرنشان کرد: نحوه آغاز سال تحصیلی با تصمیم ستاد کرونا و وزارت آموزش‌وپرورش خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا در هر شرایطی کیفیت آموزشی و تربیتی مطلوبی را ارائه کنیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.