ورود و خروج خودرو به این استان زائرپذیر ممنوع شد

تسنیم نوشت: سرمست گفت: بر اساس زائرپذیر بودن استان قم و همچنین تجمعات زیاد ممکن است وضعیت نارنجی کرونایی استان به وضعیت قرمز برسد.

بهرام سرمست استاندار قم پس از پایان جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به نارنجی بودن وضعیت قم گفت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم.

استاندار قم عنوان کرد:با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم، با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است.

استاندار قم افزود: با افزایش نظارت‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا در شرایط قرمز کرونایی قرار نگیریم، همه استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند اصل بر ممنوعیت مسافرت به آن شهرهاست.

سرمست با تأکید مجدد بر ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم نه تنها از سفر به قم بلکه از سفر به کلیه مناطق کشور اجتناب کنند.

او ادامه داد: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است، بسیاری از بخش‌های مختلف کشور در حال نزدیک شدن به موج پنجم کرونا هستند و این زنگ خطری برای کل کشور است تا از شروع این موج و روند صعودی بیماری جلوگیری شود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه کل کشور از لحاظ شیوع کرونا به مرحله هشدار رسیده است،گفت: در جلسه امروز ستاد کرونا بحث تشدید نظارت‌ها در آستانه سفرهای تابستانی مورد تأکید قرار گرفت.

 سرمست تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون‌های برگزارشده ۹۵ درصد بود که یک عدد مطلوب است و جای تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری آزمون‌ها دارد، در بعضی از موارد به‌صورت ۱۰۰ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده است

استاندار قم بابیان اینکه استان قم ازنظر وضعیت کرونایی در محدوده نارنجی قرار دارد،یادآورشد: با توجه به زائرپذیر بودن استان و تجمعات فراوانی که در قم در مناسبت‌های مختلف شکل می‌گیرد، احتمال تغییر وضعیت نارنجی به قرمز وجود دارد.

47231

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.