امیر سرتیپ حیدری:تا پایان مشکلات مردم سیستان و بلوچستان در کنارشان خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز با حضور در استان سیستان و بلوچستان در خصوص اجرای ماموریت نزاجا در این استان، گفت: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راستای مبارزه با بحران ایجاد شده در استان سیستان و بلوچستان به بنده مأموریت دادند که ان شاءالله تا پایان کرونا و رفع بحران آب در کنار شما عزیزان باشیم.
 وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش، همواره تداعی گر شعار ارتش فدای ملت بوده است، افزود: امروز خدمت مردم عزیز سیستان و بلوجستان رسیده‍ایم تا عاشقانه به این عزیزان و مرزداران ولایت و کشور کمک کنیم، تا ان‍شاءالله بحران کرونا را پشت سر بگذارند و به شرایط مطلوب بازگردند.
امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: برابر تدابیر فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، حفظ و حراست از مرز افغانستان و ایران به نیروی زمینی ارتش واگذار شده و ما هم اکنون با چند تیپ در مرز مستقر شدیم و به امیر سرتیپ دوم غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نزاجا ماموریت داده‍ایم تا با به کارگیری لشکر ۸۸ زاهدان و تیپ هایی که از سایر یگان ها مستقر خواهند شد، امنیت مرز مشترک ایران و افغانستان را تامین کند.
 فرمانده میدانی مقابله با کرونا گفت: ما هم برای تامین امنیت با رویکرد محرومیت‌زدایی و تسریع در امدادرسانی به این استان آمده‍ایم و در کوتاه ترین زمان بعد از ابلاغ در مرز مستقر شدیم و ان شاءالله تا پایان بحران در خدمت مردم فهیم سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
وی با اشاره به این که نیروی زمینی ارتش همواره در مشکلات و بلایای طبیعی در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: ارتش تجربه خوبی در  کمک به مردم در بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل دارد و اکنون هم با به وجود آمدن بحران کرونا و موضوع آب در سیستان و بلوچستان، تا برطرف شدن مشکلات در کنار مردم عزیز این استان خواهیم بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، افزود: نیروی زمینی ارتش از زمان شروع شیوع کرونا، ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمان خود را در خدمت مردم قرار داد و در مسیر خدمت، عاشقانه شهدایی را تقدیم انقلاب و کشور کرد.
وی تصریح کرد: فعالیت‍های نیروی زمینی ارتش در مقابله با بحران کرونا رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) را به همراه داشت و به پاس تلاش‍های کاردرمانی این نیرو، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش مفتخر به دریافت نشان یک شفا از سوی معظم‌له شد که این نشان ثمره تلاش تمام کارکنان و کادر درمان نزاجا است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش  همچنین در دیدار با رئیس ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: نیروی زمینی ارتش سه بیمارستان تنفسی سیار ۱۰۰ تختخوابی در شهرستان‍های زاهدان، خاش و زابل احداث خواهد کرد و در حوزه بیماریابی و نیز ایجاد پست های آبی و واکسیناسیون چندین مکان را آماده می‌کند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه از بیمارستان امام علی( ع) شهر زاهدان بازدید کرد و با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش با کادر درمان دیدار و از خدمات آن‍ها در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تجلیل کرد.
بنابراین گزارش، از امروز تعداد ۲۰۰ نفر کادر درمانی نزاجا به شبکه بهداشت و درمان استان تا پایان کرونا مامور خواهند شد  و نیروی زمینی ارتش به ۲۰۰۰ روستای مرزی  توسط تانکرها آبرسانی می‍کند.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.