عذر و بهانه‌ای برای کم‌کاری مسئولان وجود ندارد

غلامعلی صادقی در دیدار با اعضاء منتخب ششمین دوره  شورای اسلامی شهر مشهد که در مجتمع قضایی ولایت مشهد انجام شد، ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی مردم شریف و بزرگوار در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر  و روستا، این انتخاب را به منتخبان مردم مشهد تبریک گفت و افزود: مردم به منتخبان خود اعتماد کردند و پاسخ این اعتماد امیدبخش و شورآفرین را باید با کار جهادی و تلاش مضاعف داد. 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: مردم بزرگوار باوجود کمبودها و تمامی مشکلات اقتصادی و توطئه‌های دشمنان با نیت پاک و با عزم راسخ پای صندوق‌های رأی حاضر شدند؛ بنابراین هیچگونه انتظاری به جز خدمت صادقانه از مسئولان ندارند. 

صادقی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مظاهر جمهوریت نظام دانست و افزود: تجربه به ما نشان داده که در مقاطع سخت و حساس هر کجا از ظرفیت‌های مردمی استفاده کردیم شاهد پیروزی بودیم و امروز نیز شوراها برای تضمین موفقیت خود می‌بایست از تمام ظرفیت‌های موجود قانونی و مردمی برای حل معضلات و مشکلات کنونی استفاده نمایند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های کلان شهر مشهد گفت: منتخبان محترم به خوبی با ظرفیت‌های عظیم شهر مشهد آشنا هستند و بر همین اساس باید با افقی بلند و طبق یک برنامه علمی – عملی با استفاده از هم‌افزایی بین بخشی و سازمانی در پی ارائه خدمت و حل مشکلات به ویژه مسائل حاشیه شهر باشند. ما هم در کنار آنها و سایر خدمت‌گزاران به مردم هستیم. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وضعیت حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: برای حل مسائل حاشیه شهر می‌بایست از ظرفیت‌های مردم به‌طور مطلوب استفاده کرد و شهروندان محترم را برای بهسازی، نوسازی و توانمندسازی حاشیه به استمداد طلبید تا انشاءالله در سایه یک مشارکت همگانی شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم. 

صادقی افزود: همه ما خادمان مردم هستیم و به جز خدمت به مردم شأن دیگری نباید برای خود قائل باشیم؛ چراکه مردم برای خدمتگزاری به منتخبان خود رأی داده‌اند. 

انتخابات اخیر از نشانه‌های قدرت نظام اسلامی بود
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی انتخابات اخیر را یکی از نشانه‌های قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه‌ای نیز برای کم‌کاری از سوی مسئولان وجود ندارد. 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تقدیر از منتخبان مردم شریف مشهد که خود را در معرض آزمونی بزرگ قرار داده‌اند، اظهار امیدواری کرد که در سایه تلاش، وحدت و همدلی شاهد ارتقاء شاخص‌های ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به مردم شریف و بزرگوار باشیم و افزود: دستگاه قضایی با تمام توان از مدیران شجاع، خدوم و قانونمند حمایت خواهد کرد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان گفتنی است؛ در این دیدار منتخبان مردم در دوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره بر عهد و پیمان خود با مردم، بر لزوم وفاق و همدلی بین تمامی گروه‌ها و جریان‌ها برای خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهادی در جهت حل معضلات و مشکلات مردم، توجه ویژه به حاشیه شهر، تلاش در جهت توسعه متوازن شهری، نگاه ویژه به مسائل فرهنگی، اعمال نظارت بر کلیه فرایندها، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و مردمی برای حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تأکید کردند و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و از حضور معنادار مردم شریف و بزرگوار در پای صندوق‌های رأی در فرایند انتخابات اخیر تقدیر و تشکر کردند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.