راه‌های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گشوده شود

اسدالله عباسی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سیاهکل، با یادآوری شعار نامگذاری شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید درخصوص تحقق این شعار، برنامه داشته باشند و نتیجه فعالیت‌های خود را به مردم اعلام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت امور به صورت جهادی و میدانی افزود: مسئولان بایستی برای رفع مشکلات، راهکار داشته باشند و برنامه محور عمل کرده تا تهدیدات به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید مدیران از مسئولیت‌ها و تعهداتشان در خدمت به مردم شانه خالی کنند، ادامه داد: از کسانی که فکر و ایده دارند، حمایت می‌کنیم و بایستی بروکراسی‌های زائد اداری را از سر راه آنان برداریم.

عباسی با تاکید بر ضرورت رفع تمامی موانع بر سر راه تولید با استفاده از راهکارهای قانونی تصریح کرد: نباید هیچ سرمایه گذاری، درگیر بروکراسی‌های دست و پا گیر اداری شده، بلکه راه‌های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گشوده شود.

وی با بیان اینکه باید به فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای صورت گیرد، گفت: در هر روستا، شرایطی فراهم شود تا محصولاتی که توسط روستاییان به بازارهای هفتگی می‌آید؛ در همان منطقه و روستای محل زندگی خودشان عرضه شود تا علاوه بر افزایش میزان اشتغال، رونق روستاها را نیز به دنبال داشته و در کنار آن صنایع تبدیلی، راه اندازی شود.

استاندار گیلان، با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان سیاهکل ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های لازم از جمله راه ارتباطی در مسیر این کارخانه، فراهم نشده و مردم با مشکلاتی مواجه هستند که لازمست هرچه سریع‌تر این مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شود.

وی با تاکید بر حمایت و نظارت دقیق مدیران بر عملکرد و رفتار کارمندان خود با حفظ کرامت آنان تاکید کرد: علاوه بر اعزام بازرسانی به روستاهای گیلان در جهت تهیه گزارش از وضعیت روستاها، شخصا و به صورت سرزده به این مناطق سرکشی می‌کنم.

عباسی، با اشاره به مزیت‌های گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع سیاهکل گفت: باید این مزیت‌ها شکوفا شده و عوامل بازدارنده در مسیر رشد آنها برطرف گردد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، استاندار گیلان در جریان سفر به شهرستان سیاهکل، از کمربندی در حال احداث داخل شهر و مخازن زمینی ۶۰۰ و ۳۰۰۰ مترمکعبی در روستای کرف‌پشته سیاهکل بازدید کرد.

بازدید از دو واحد تولیدی شامل تولید الیاف پی استر با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر و واحد بسته بندی محلول های تزریقی، دارویی و ملزومات اصلی دیالیز صفاقی در شهرک صنعتی سیاهکل از دیگر برنامه‌های استاندار بود.

عباسی، همچنین راه روستایی لیش به شبخسلات که بخشی از آن دچار رانش شده و نیز کاروانسرای تی‌تی را مورد بازدید قرار داد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.