حضور مقتدرانه دختران دو و میدانی کار ملایر در مسابقات قهرمانی استان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: دختران ملایری با حضور قدرتمند خود در این مسابقات در رده سنی نونهالان توانستند در ماده‌های پرش طول، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر با مانع و آزاد، ۹ عنوان برتر این مسابقات را از آن خود کنند.

وی اظهارکرد: در رشته پرش طول، زهرا شکری و یاسمین زنگنه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند، در رشته ۱۰۰ متر با مانع، نازنین میرزایی و  زهرا شکری به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست پیدا کردند، در رشته ماده پرتاب، وزنه مبینا مرادی و یلدا لطیفی مقام‌های اول و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

سپهری نیا با بیان اینکه در ماده پرتاب دیسک نیز مبینا مرادی و در ۱۰۰ متر یاسمین زنگنه هر دو به مقام دوم و در ۱۰۰ متر آزاد نازنین میرزایی به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کردند، گفت: این تیم  زیر نظر ” امرایی” در پیست دو و میدانی تختی فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به حضور مقتدرانه پسران دو و میدانی کار ملایر در مسابقات قهرمانی استان اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران استان در راستای ارتقا، استعدادیابی و آمادگی دو و میدانی کاران استان در پیست دو و میدانی استادیوم پنج هزار نفره سردار شهید حاج مرتضی روحیان برگزار شد.

‍وی اظهارکرد: ۴۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در رده سنی نونهالان در قالب تیم‌هایی از شهرستان‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در ماده‌هایی مانند ۱۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر، پرش طول، ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۰۰ متر با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرش ارتفاع برای کسب مقام و رتبه برتر ان با هم به رقابت پرداختند.

سپهری نیا با بیان اینکه در ماده ۱۵۰۰ متر، میکائیل قره‌گزلو از همدان، ابوالفضل جعفری از ملایر و جواد فضلیان از همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: در ماده ۳۰۰۰ متر، امیرحسین خدا کرمی از همدان، ابوالفضل شکری از همدان و سهیل قاسمی از ملایر به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در پرش طول امیر صالح صالحی از کبودراهنگ و امیرمحمد رحمتی از ملایر به ترتیب اول و دوم شدند، در ماده ۱۰۰ متر محمد یاسین رستمی از همدان، عرفان خان محمدی از همدان و مانی چهاردولی از ملایر به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند و در ماده ۱۰۰ متر با مانع محمد یاسین گل محمدی از همدان، مهدی قیاثوند از ملایر و سعید مرادی از ملایر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در پرتاب وزنه، محمد معین شعبانی از همدان، امیر رضا نادری و امیر علی عبدالوند از ملایر به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند، گفت: در پرتاب دیسک متین الوندی صالح از همدان به مقام قهرمانی رسید و در پرتاب نیزه امیرحسین زندی از همدان، حمید سام خداکرمی از همدان و ابوالفضل ظهیری از ملایر مقام‌های اول تا سوم را احراز کردند.

سپهری نیا افزود: در پرش ارتفاع نیز دانیال نظام آبادی از ملایر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و طبق نظر داوران و ناظران این مسابقات تیم‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این مسابقات دست پیدا کردند، همچنین ” دانیال نظام آبادی” از ملایر در رشته پرش ارتفاع برای حضور در مسابقات غرب کشور انتخاب و معرفی شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.