دانلود فیلم و سریال از سایت فارسی دانلود

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ‌ما، وبسایت فارسی دانلود یکی از رسانه های تصویری و از بهترین مراجع دانلود فیلم و سریال ایرانی می باشد. رسانه فارسی دانلود فعالیت خود را در زمینه جدیدترین فیلم و سریال نمایش خانگی و سینمایی آغاز کرد ، شما عزیزان می توانید به آرشیو بزرگ از فیلم ها و سریال های قدیمی و جدید ایرانی دسترسی پیدا کرده و آنها را با بهترین کیفیت و همچنین با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید و از تماشای آنها در کنار خانواده و یا در اوقات فراقت خود لذت ببرید.

امروزه شاهد پخش فیلم و سریال های زیادی در شبکه نمایش خانگی هستیم ، سریال های بسیار زیبایی همچون آقازاده ، گیسو ، قورباغه و ملکه گدایان که خرید قانونی این فیلم و سریال ها توسط شرکت ها پخش کننده مثل آپرا ، سلام سینما و فارسی دانلود ارائه میشود یکی از راه های حمایت از صاحبان اثر فیلم ها است که البته سایت های پخش آنلاین فیلم همچون نماوا و فیلیمو نیز با اشتراک های ماهانه از کاربران و همکاری با تهیه کننده فیلم و سریال ها از اثر حمایت میکنند. برای دانلود فیلم جدید قانونی میتوانید به سایت فارسی دانلود مراجعه کنید.

دانلود سریال شب های مافیا
دانلود سریال شب های مافیا

دانلود سریال شب های مافیا

شب های مافیا در ژانر مسابقه، خانوادگی، رئالیتی شو که محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود.این مسابقه هیجان انگیز و پرطرفدار در دو فصل ساخته شده که فصل اول آن با حضور بازیگران مرد و فصل دوم آن با حضور بازیگران زن تولید شده است؛ کاوه آفاق نیز قطعه ای را برای شبهای مافیا خوانده که به عنوان تیتراژ پایانی پخش می شود و ساخت موسیقی متن نیز برعهده آمین ملک است.

بازیگرانی و هنرمندانی همچون سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی و… در این سریال مسابقه حضور دارند.

دانلود برنامه شب های مافیا همه ی قسمت ها با ترافیک نیم بها
دانلود برنامه شب های مافیا همه ی قسمت ها با ترافیک نیم بها

دانلود سریال آقازاده

آقازاده مجموعه‌ای به‌ صورت نمایش خانگی در ژانر اجتماعی – درام به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد.این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. در خلاصه داستان این سریال بسیار زیبا آمده است: “این قصه با خون تموم میشه…”

بازیگران:

امین حیایی، امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، کیوانچ تاتلیتوغ (سوپراستار ترک) و …

دانلود سریال آقازاده
دانلود سریال آقازاده

فارسی دانلود در دو بخش فیلم ها و سریال های ایرانی فعالیت میکند. در بخش فیلم های ایرانی آخرین سریال های نمایش خانگی را به صورت قانونی و سریال های تلویزیونی را به صورت آپدیت شده رایگان در دسترس قرار میدهد. همچنین فیلم های ایرانی که مرحله اکران سینمای خود را گذرانده و وارد توزیع و پخش شدند به صورت خرید قانونی در سایت اضافه میشوند و فیلم های رایگان که چند ماهی از فروششان میگذرد و همچنین فیلم های سال های دورتر به صورت رایگان همراه با پخش آنلاین با ترافیک نیم بها در سایت قرار میگیرند. همچنین شما می توانید از طریق دسته ی کارتون و انیمیشن به بهترین عناوین جدید و قدیمی این بخش دست پیدا کنید. فارسی دانلود، رتبه و جایگاه بسیار خوبی را در گوکل از سرچ کلمات “دانلود فیلم” و “دانلود سریال” دارد و جزو برترین وب سایت های دانلود فیلم ایران به حساب می آید. در مقالات بعدی به دیگر سایت های دانلود فیلم خواهیم پرداخت. سایت طراحی کاربر پسند و ظاهری زیبا دارد و دسترسی به تمام بخش ها و دانلود فایل ها به آسانی صورت می گیرد تا جایی که میتوان گفت در بین سایت های فیلم دارای طراحی فوق العاده و کاربر پسندی است اگر میخواهید تا دیگر امکانات و مزایای سایت فارسی دانلود را ببینید به آدرس far30dl.ir مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.