پیرس: توپ طلا به “لوا” می‌رسد/ آینده متعلق به هالند و ام‌باپه است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از تایمز، برنده توپ طلا روز دوشنبه انتخاب خواهد شد. رابرت پیرس در مصاحبه‌ای فاش می‌کند که چرا رابرت لواندوفسکی را شانس اول این جایزه می داند. علاوه بر این، اسطوره آرسنال شانس ارلینگ هالند را نیز ارزیابی کرد.

هافبک سابق فرانسه در صحبت هایی درباره توپ طلای ۲۰۲۱ به صحبت پرداخت که در زیر می خوانیم: 

احساس درونی شما چیست، چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۱ خواهد بود؟

بسیار امیدوارم که روبرت لواندوفسکی این افتخار را کسب کند. همانطور که مشخص است، این انتخابات سال گذشته به دلیل ویروس همه‌گیر کرونا لغو شد اما حتی در آن زمان لواندوفسکی پس از قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان و سه گانه کاملا شایسته این انتخاب بود.

رقبای اصلی او از نظر شما چه کسانی هستند؟

مطمئناً باید کیلیان ام‌باپه را که در حال حاضر در فرم چشمگیر به سر می برد، در لیست حضور داشته باشد. کریم بنزما نیز بدون شک در جمع ۵ نفر برتر قرار خواهد گرفت. او به روشی نسبتاً مشابه با لواندوفسکی پیشرفت کرده است. او در عملکرد خود بسیار ثبات داشته و تقریباً در هر بازی گلزنی می کند. با وجود ۳۳ سال سن، او بهتر و بهتر می شود، بیش از ۱۲ سال است که با رئال مادرید قرارداد دارد؛ جایی که او اکنون  همه کاره است. 

آیا لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر جهان است؟

این قطعا نظر من است. به عنوان یک کارشناس تلویزیون، من بازی های لیگ قهرمانان اروپا را زیاد تماشا می کنم و لواندوفسکی به سادگی بهترین است. اگر او فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاری سن ژرمن قرار می گرفت و مصدوم نمی شد، مونیخی‌ها نه تنها به نیمه نهایی می‌رسیدند، بلکه احتمالاً از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کردند.

شانس ارلینگ هالند را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

او در بوروسیا دورتموند گل های زیادی به ثمر رساند اما باشگاه او به اندازه باشگاه بایرن در کانون توجه قرار ندارد. علاوه بر این، او در یورو نبود. مانند ام‌باپه، آینده متعلق به اوست. او قطعا چند شانس برای گرفتن توپ طلا خواهد داشت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.