مقابله با هجمه های دشمن نیازمند برنامه عملی است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، بتول نظری پور روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب که در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: حجاب و عفاف امری فطری و درونی است و مخصوص ایرانیان نیست بلکه به تمام جهانیان تعلق دارد.

وی افزود: بی حجابی یکی از دغدغه های اصلی در جامعه کنونی است که باید با آسیب شناسی برای حل آن راهکار ارائه کنیم.

نظری پور بیان کرد: یکی از وظایف بانوان فرهیخته این است که باید نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی حساس باشند و برای کاهش این آسیب ها راهکار ارائه کنند.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد باید با دقت بیشتری برای کاهش این آسیب ها حرکت کنند و برنامه های موثری برای مقابله با این پدیده داشته باشند.

وی گفت: دشمنان با روشهای جدیدی برای تضعیف باورهای دینی و آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کرده اند و ما هم باید تلاش کنیم با راهکارهای عملی با عزم جدی گامهای بلندتر برای مقابله با این هجمه ها برداریم.

نظری پور با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند ایده ها و طرح های کاربردی از سوی بانوان فرهیخته به عنوان اتاق فکر هستیم، تصریح کرد: اعضای این جمعیت باید با مطالعه بیشتر در این جلسات حضور یابند تا با همکاری آنها شاهد نتایج بهتری از این جلسات باشیم و خروجی کار به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.