برگزاری یادواره شهدای گمنام در جزیره کیش

مسئول پویش نذر آرزوها گفت: اولین یادواره شهدای گمنام کیش به همت این پویش امشب پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در مساجد امام حسن مجتبی(ع) کیش برگزار خواهد شد.

علی مهرآور مسئول پویش نذر آرزوها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت سایت فرهنگی تاریخ ما اظهار داشت: اولین یادواره شهدای گمنام کیش به همت این پویش امشب پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در مساجد امام حسن مجتبی (ع) کیش برگزار خواهد شد.

وی افزود: این یادواره با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با عنوان لاله‌های بی‌نشان با اجرای علیرضا احمدی، شعرخوانی صابر خراسانی، مرثیه‌خوانی مهدی سلحشور، سیدمهدی میرداماد و سعید قانع از ساعت ۱۹ در جزیره کیش، فضای باز مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

مهرآور گفت: در سال‌های گذشته نیز این یادواره شهدا برگزار شده بود اما امسال بناست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گسترده اجتماعی بیشتری برگزار شود.

مسئول پویش نذر آرزوها افزود: این پویش با هدف برآورده شدن آرزوهای افراد کم بضاعت و کم توان جسمی راه‌اندازی شده است که در فصل اول برنامه‌های خود برای برآورده شدن آرزوهای ۱۰ نفر برنامه‌ریزی کرده است که دو قسمت از برنامه‌های آن از شبکه سوم سیما پخش شده است و قسمت سوم نیز بناست در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود.

انتهای پیام/


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.