بررسی موضوعات مرتبط با رویداد «همدان2018» در دیدار ظریف و مسئولان استان همدان

به گزارش «تاریخ‌ما» به نقل از میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، در این جلسه که دوشنبه 28 خرداد و در محل وزارت امورخارجه برگزار شد، استاندار همدان، نمایندگان این استان، شهردار همدان، رئیس اتاق بازرگانی و مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان حضور داشتند.

در این جلسه محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان با تشریح شرایط و ویژگی‌های استان همدان و اقدامات به‌عمل آمده در خصوص رویدادهای «همدان »۲۰۱۸ بر همکاری مجدانه وزارت خارجه برای برگزاری آبرومند این رویداد تأکید کرد.

نیکبخت همچنان خواستار تسریع در بازگشایی دفتر وزارت خارجه در همدان با توجه به قول مساعد وزیر امور خارجه به این درخواست در سال گذشته و آماده شدن ساختمان مناسب برای این منظور شد.

محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت رویدادهای پیش رو در همدان و اشاره به ظرفیت های فوق العاده همدان برای گردشگری بر تلاش وزارت خارجه در جهت برگزاری مطلوب رویدادهای همدان ۲۰۱۸ تاکید فروان کرد.

استاندار و مسئولان استان همدان همچنین در جلسه‌ها دیگری با علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز موضوعات این رویداد را بررسی کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.