اجرای ۱۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت رحلت امام(ره) درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، عباس صفدری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ۲۹مین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: در ۲۹مین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یک هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه با موضوعات مختلف با مشارکت دستگاه های مختلف در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ویژه برنامه محوری در مصلی قدس زاهدان برگزار می شود، افزود: اجتماع روحانیون شیعه و سنی، جشنواره های فرهنگی و ورزشی، نشست های علمی و تخصصی از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ستادهای مختلفی در ۱۹ شهرستان استان تشکیل و برنامه ها مصوب به آنها ابلاغ شده است.

همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از اجرای ۱۹ برنامه محوری و ده ها ویژه برنامه مختلف توسط سپاه در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف معرفی و تبیین اندیشه های ماندگارحضرت امام خمینی در بحث حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی برگزار می شود.

عوضعلی فقیری افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برنامه های پیش بینی شده است که از طریق سخت کوشی برای خدمت به مردم و روحیه انقلابی تحقق می پذیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه بحث روشنگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در برنامه های پیش بینی شده مورد توجه قرار گرفته که دشمن شناسی، استکبار ستیزی و عمل به سبک زندگی اسلامی از جمله مفاهیم آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی، اعزام هادیان سیاسی و فضای مجازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

گفتنی است، در این جلسه برنامه های مختلف توسط نهادهای مرتبط از جمله راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان و مدیریت ترافیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.