رقابت های فوتسال قرعه کشی شد/ برتری دهیاری ها در والیبال

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه شنبه همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان در رشته والیبال مردان و زنان پیگیری شد.

در شب سوم این رقابت ها و در رشته والیبال مردان ابتدا از گروه چهار، تیم «دهیاری سعدآباد» در یک بازی نزدیک با نتیجه دو بر یک مقابل «سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان» به برتری رسید. نماینده سعدآباد ست های اول و سوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۱۶ بر ۱۴ پیروز شد و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رقم خورد.

در ادامه و از گروه پنج، تیم «راه آهن» در حضور مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ در دو ست پیاپی و با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۳ از سد تیم «رمضانعلی دنکوب» گذشت.

آخرین بازی شب گذشته از گروه ششم بین تیم های «کانون شهدای مدافع حرم اسپومحله» و «دهیاری کفشگیری» برگزار شد که در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نماینده روستای کفشگیری به پایان رسید. ست های اول و سوم به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۲ به سود دهیاری و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع نماینده اسپومحله به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها، امشب (یکشنبه) سه مسابقه برگزار می شود که طبق برنامه به ترتیب از گروه هشت، «گروه تبلیغاتی سرخه» و «دهیاری هاشم آباد»، از گروه هفت «نیروی انتظامی گلستان» و «لوازم یدکی کردستان» و از گروه یک «دهیاری نودیجه» و «هیئت والیبال گرگان» به مصاف هم می روند.

رقابت­های والیبال مردان با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

همچنین در بخش بانوان که با شرکت ۱۳ تیم در سالن تختی برگزار می شود، شب گذشته تیم های قابوس، گرندسو و هیوا به ترتیب بر تیم های نوجوانان، هیئت والیبال ب و کانون سارا غلبه کردند.

مسابقات فوتسال قرعه کشی شد

فوتسال از جمله رشته های پرطرفدار و پرمخاطب مسابقات جام رمضان گرگان است که همه ساله با استقبال شهروندان مواجه می شود. این رقابت ها همه ساله از شب نخست ماه رمضان آغاز می شده اما امسال قرار است از چهارمین شب این ماه شاهد شروع مسابقات باشیم.

جلسه قرعه کشی مسابقات عصر روز گذشته با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند. این رقابت ها قرار است با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی از امشب (یکشنبه) در سالن امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کند.

در بازی های امشب طبق برنامه ابتدا از گروه یک «نیروی انتظامی» و «خدمات کشاورزی جعفر روشنی» به مصاف هم می روند، سپس از گروه دو «آسانسور پیام پارسیان» با «تکنیک چشم انداز» رو به رو می شود و سپس از گروه سه تیم های «موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی» و «سوله استراباد» با یکدیگر دیدار می کنند.

 به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.