فرهنگ غربی بدترین آفت نوع بشر است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دومین جلسه اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: بدترین و زشت ترین فساد اخلاقی و سقوط انسانیت را در جامعه غربی که آفت نوع بشر هستند، می توان دید.

 وی بیان کرد: بدتر از غربی ها به اسم مسلمان هایی هستند که دنبال غربی ها می روند و این ننگ ها را قبول می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جا دارد ابلیس بازنشست شود چراکه کارهایی که امروز بشر انجام می دهد از کارهای ابلیس خیلی زشت تر است، عنوان داشت: مکر، حیله، دروغ، تزویر، قتل و غارت و اشغال و تخریب را ابلیس نیز انجام نداده است.

عبادی با اشاره به هفتادمین سال اشغال فلسطین توسط نیروهای صهیونیسمی، بیان داشت: هفتاد سال قبل اسرائیل فلسطین را به بهانه سرزمین بدون جمعیت اشغال کردند و این بدترین دروغی است که می تواند گفته شود.

وی با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان مردم آمریکا می شناسیم، در حقیقت آمریکایی نیستند، افزود: آمریکای های اصلی مردم سیاه پوست بودند که اروپایی ها در زمان اشغال آمریکا ۸۰ میلیون نفر را قتل عام کردند.

غربی ها از وراثت مسلمانان مجهز شدند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همانطور که در فرانسه آزاد وقتی به پیامبران اهانت می شود به دلیل آزادی اهانت می شود اما اگر کسی در فرانسه اظهار نظر کند باید هم زندان برود و هم شکنجه شود.

عبادی با اشاره به اینکه اروپایی ها تاکنون بدترین وحشی گری ها را در دنیا انجام داده اند، بیان کرد: بدترین آفت نوع بشر در جهت فرهنگ و اخلاق، فرهنگ غربی است.

وی اضافه کرد: غربی ها وحشی هایی هستند که از وارثت علوم مسلمین مجهز شدند و امروز بلای جان بشر شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه انسان ها بر سر دو راهی خدا و هوای نفس قرار دارند، عنوان داشت: در مسئله جرم شناسی، خدا شناسی و خودشناسی سرنوشت اینجا مشخص می شود و متاسفانه چون راه خدا را فراموش کره ایم خودمان فراموش شده ایم.

عبادی با اشاره به اینکه جنگ های امروز همه سر شکم و شهوت است، افزود: غافل از اینکه انسان که اشرف مخلوقات بوده دارای استعداد هایی است که کلید رمز آن تنها با مخالفت با هوای نفس امکان پذیر می شود.

رمضان بهترین فرصت برای تسلط بر خود است

وی با بیان اینکه تمام بلاهایی که در دنیا هست از خود انسان نشئت می گیرد، افزود: با اسرافی که امروز روی استعدادهای خود انجام می دهیم و تزویری که روی بشر انجام می دهیم بر خودمان ظلم می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در دین اسلام که همه چیز بر حسب نیاز انسان تنظیم شده ویکی از رمزهای روزه برای این است که بر خود مسلط شویم.

عبادی با تأکید بر اینکه راهی که امروز بشر در پیش گرفته به جایی نمی رسد و جای تجدید نظر دارد، افزود: بهترین زمان همین ماه مبارک رمضان است تا خود را دریابیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.