امضای تفاهم نامه برگزاری مسابقه علامه امینی(ره)

به گزارش سایت «تاریخ ما»، امیر رهبر، مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیر شناسی کشور با اعلام این مطلب خبر داد: تفاهم نامه برگزاری مسابقه اینترنتی ما بین مؤسسه غدیرشناسی کشور و شبکه قرآن و معارف برای اجرا در ماه مبارک رمضان امضا شد.

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی کشور با اعلام این مطلب افزود: به حول وقوه الهی و تحت عنایات حضرت بقیةالله الاعظمارواحناله الفداء و به انگیزه معرفت‌افزایی نسبت به آموزه‌های مکتب ولایت و تجلیل از تلاش دانشمندان شیعه در صیانت و نشر این آموزه‌های انسان‌ساز، تفاهمنامه همکاری فرهنگی ما بین مؤسسه غدیرشناسی و شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران  امضا و منعقد گردید.

به موجب این تفاهم نامه، مؤسسه غدیرشناسی با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما، اقدام به برگزاری یک مسابقه اینترنتی درباره علامه امینی(ره) و کتاب الغدیر می‌نماید.
براین اساس ، برنامه حدیث بندگی درباره علامه امینی (ره) در سایت مؤسسه غدیر شناسی به آدرس  www.ghadirshenasi.ir  بارگزاری و ثبت نام هم، در همین وب سایت انجام میپذیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: لوح فشرده این مسابقه  نیز در نمایشگاه های قرآن در سراسر کشور به طور رایگان از طرف غرفه مؤسسه غدیرشناسی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امیر رهبر با اشاره به دیگر ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای شرکت عموم مردم در این مسابقه سراسری بزرگ ، به مراسم مذهبی گسترده در این ماه مبارک و همچنین حضور مؤسسه غدیرشناسی در نمایشگاه‌های قرآن اشاره کرد و افزودند : نمایشگاهها و مراسم دهه ولایت و روز عید غدیر و همچنین پخش تیزرهای تلویزیونی از شبکه قرآن و شبکه های سراسری و استانی، ازدیگر فرصت‌های مناسب برای تبلیغ و اطلاعرسانی در مورد این مسابقه است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقه و جزئیات آن اضافه کرد: تمام مراحل مسابقه از ثبت نام ؛ اجرا و اختتامیه برعهده مؤسسه غدیرشناسی میباشد و پوشش مناسب رسانه ای بر عهده شبکه قرآن و شورای معارف سیما است.

وی زمان اعلام نتایج مسابقه را  روز سه‌شنبه ۱۲/۰۴ ۱۳۹۷ – همزمان با سالروز رحلت علامه امینی(ره) اعلام کرد.

در پایان با دعوت عموم مردم به شرکت در مسابقه ، خاطرنشان کردند برای برندگان مسابقه جوایز ارزشمندی از طرف مؤسسه غدیرشناسی پیش بینی گردیده است که به برندگان در یک برنامه تلویزیونی اهدا می گردد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.