بهبود فضای کسب و کار سبب رونق سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال می شود

رضا بهمن پور در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» با بیان اینکه مهمترین عامل برای جذب سرمایه در استان بهبود وضعیت مناسب شاخص فضای کسب و کار است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران مناطقی که بهترین فضای کسب و کار را دارند، ورود پیدا می کنند از این رو اگر فضای کسب و کار و تولید در خراسان شمالی بهبود یابد، قطعا در جذب سرمایه گذار موفق خواهیم بود.

بهمن پور تصریح کرد: همچنین تامین منابع مالی و بودجه به تنهایی برای فراهم سازی فضای کسب و کار کافی نیست، بلکه اصلاح زیرساخت های فرهنگی تاثیر بسزایی در حوزه کار و تولید دارد.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های امسال در حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی عملکرد سال های گذشته و ارائه برنامه های جدید متناسب با آن، بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در چارچوب شاخص های بهبود فضای کسب و کار با همکاری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و معرفی فرصت های جدید استان به سرمایه گذاران از جمله برنامه های این اداره کل است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی مشارکت در برگزاری همایش ها و شرکت در نمایشگاه های مرتبط با مسائل سرمایه گذاری و استفاده از ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای معرفی بهتر استان را از عوامل جذب سرمایه گذار دانست.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از سامانه های مجازی مرتبط با بهبود فضای کسب و کار برای دریافت سریعتر و بهتر خدمات سرمایه گذاری در جهت معرفی و ورود سرمایه گذاران موثر است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.