بهترین مقصدهای گردشگری تابستانی

به گزارش بازرگانی سایت «تاریخ ما»، در این مطلب مختصری به توضیح و راهنمای سفر به این مقاصد زیبای گردشگری پرداخته‌ایم.

سفر به پرهیجان‌ترین کشور در تابستان ۹۷؛ تور روسیه

اگر هنوز برای سفر تابستانه برنامه‌ای ندارید، درنگ نکنید و تور روسیه را انتخاب کنید. در این کشور مسابقات جام‌جهانی برپاست و در تمام میادین اصلی شهر، رقابت‌های فوتبالی بین کشورهای مختلف به صورت زنده پخش می‌شود.

دیدن این همایش جهانی و مردمی که از تمام نقاط دنیا گرد هم آمده‌اند، برای هر گردشگری جذاب است.

البته تورهای پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان به چند صورت برنامه‌ریزی می‌شود تا هر کسی طبق سلیقه شخصی برنامه‌ریزی سفر کنید. تمامی تورها با پروازهای نوردویند، ایران ایر و ماهان انجام می‌شود که مسافران به مسکو و سنت ‌پترزبورگ وارد می‌شوند.

مسکو شهری که اسمش هم هیجان انگیز است شهر ایوان مخوف و استالین، شهری که رنگی از زندگی تزارها را به چهره دارد و نویسندگانی همچون چوخوف در آن زیسته‌اند. کاخ کرملین زیباترین نماد روسیه، که شاهد حمله ناپلئون و هزاران ماجرای تاریخی بوده است، قدم بزنید و به میدان سرخ که کلیسای سنت باسیل در آن قرار دارد بروید.

در مسکو یادتان بماند به کافه پوشکین سری بزنید، که آمیزه‌ای از غذای فرانسوی و روسی را برایتان سرو می‌کند.

و اما لنین‌گراد زیبا، در کوچه پس‌کوچه های این شهر قدم بزنید و زندگی را با مردم روسیه تجربه کنید. کلیسای کتدرال کازان یکی از زیباترین دیدنی‌های این شهر است که دیدنش را از دست ندهید. البته در تورهای آژانس مقتدر سیر تابان، شما در هر شهر، دوگشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان دارید و نهار هم مهمان آژانس خواهید بود.

تمامی هتل‌های روسیه، با کیفیت هستند و با خیال راحت حتی ‌می‌توانید هتل سه یا چهار ستاره انتخاب کنید.

یک بخشی از برنامه‌ریزی تابستانی تور روسیه اقامت در سوچی است، که شهری در سواحل دریای سیاه است. با تماس با آژانش مقتدر سیر تابان اقدام به خرید تور تابستانی روسیه کنید.

سفر به آرام‌ترین کشور ‌دنیا؛ تور صربستان

تور صربستان و ورود به این کشور، با داشتن تاریخی پرفراز و نشیب در گذشته و عبور از جنگ‌های داخلی پی در پی، حالا تبدیل به یکی از آرام‌ترین مقاصد گردشگری شده است. بلگراد با چهره‌ای پرخاطره و  معماری‌ شگفت‌انگیزش، مقصدی جذاب برای شماست. در اینجا بناهای تاریخی، موزه‌ها و کلیساها، داستان‌های زیادی از این مردم اروپای شرقی را در خود جای داده‌اند.

شما با حدود هزینه ۳ میلیون تومان می‌توانید به پروازهای ایرانی قشم ایر یا ایران ایر به بلگراد برسید. در این شهر اروپایی هتل‌ها بسیار مناسب هستند و شما می توانید، هتل سه ستاره خوب هم رزرو کنید. تمامی هتل‌های پیشنهادی توسط آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند تا شما روزتان را پر انرژی و با خوردن یک صبحانه اروپایی آغاز کنید.

پس از حدود ۴ ساعت و نیم پرواز، هواپیما در فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می‌نشیند و شما پس از تحویل بار، همراه ترنسفرهای هماهنگ شده آژانس، به هتل مورد نظرتان می‌رسید.

یکی از شناخته شده‌ترین غذاهای اینجا، همبرگر صربی را که در کل دنیا معروف است را، حتما امتحان کنید. یادتان باشد در صربستان نیازی به دلار یا یورو برای خرج کردن ندارید و واحد پولی آنان دینار صربستان است.

یک روز عصر، در سفرتان به کافه‌های کنار رود دانوب بروید و نوشیدنی و قهوه بنوشید و به موزیک‌های محلی گوش کنید.

دیدن این شهر زیبا و چند روزی زندگی در میان مردمانش، تجربه‌ نابی از سفر می‌شود. چمدان سفر ببندید و برای دیدن این کشور با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

تور کوش آداسی، شهری در میانه کوه و دریای زلال

سفر به شهری که پر است از غذاهای ترکی خوش‌طعم، همراه با سواحلی زیبا که مخصوص سفر در تابستان است. یکی از گزینه‌های خوب برای سفر تابستانه است. اینجا مقصد ییلاقی و تفریحی خود ترک‌های ترکیه نیز هست. در اینجا از مناطق جالب باستانی هم دیدن کنید و در سواحل زیبایش تنی به آب بزنید.

یکی از بهترین سواحل کوش آداسی دان تاون است که بین بندرگاه و اسکله واقع شده است. مکان مناسبی برای تفریح آبی است و رستوران‌های خوبی با غذاهای دریایی خوش‌مزه دارد. البته برخی هتل‌ها که دارای سواحل اختصاصی هستند، انتخابی عالی برای این جور سفرها است.

نزدیکترین فرودگاه به کوش آداشی، فرودگاه ازمیر است که تنها ۹۰ کیلومتر فاصله دارد و شما به راحتی با ترنسفرهای رایگان تورهای آژانس مقتدر سیر تابان به هتل خودتان می‌رسید.

می‌گویند یکی از زیستگاه‌های قدیمی تاریخ بشر در همین شهر بوده و آثاری باستانی مربوط به ۵ هزار سال گذشته و زندگی مردم در این شهر را یافته‌اند، به بازدید از این بازمانده‌های جالب تاریخی بروید.

در این جزیره سه پارک آبی به نام‌های آدالند، آکوافانتاسی و آکواریزورت قرار دارد که رفتن به هرکدامشان روزی مفرح و پر از شادی و هیجان را برایتان می‌سازد، تصورش را بکنید در منطقه‌ای سر سبز و ساحلی، با دورنمای دریا سوار سرسره‌های آبی هستید.

شرکت‌های هواپیمایی اطلس جت، ایران ایر وقشم ایر به مقصد ازمیر پرواز دارند و سفری راحت به بهشتی باور نکردنی برایتان می‌سازند.

لیست هتل‌های چهار ستاره به بالا را برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان بررسی کنید و هتلی با پارک آبی و استخر جذاب انتخاب کنید و اقدام به خرید تور کوش آداسی کنید.

منبع: ویرلن

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. بلیچینگ می گوید

    خیلی زیبا

  2. سجاده فرش تک ستاره کویر می گوید

    بسیار عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.