پرستاری از سالمند و کودک تخصص ماست

 

خانواده‌های پرمشغله‌ی امروزی همواره از کمبود وقت و گذراندن اوقات طولانی در ترافیک های سنگین رنج می‌برند. از طرفی دیگر حضور سالمندان تنها در خانه همیشه موجب اضطراب و تشویش در سایر اعضای خانواده خواهد بود. افراد ممکن است نیاز داشته باشند تا در جلسه‌ی مهم کاری یا مسافرت های کاری شرکت کنند اما به این خاطر که بایستی مراقب افراد سالمند خانه باشند، از کار و زندگی خود عقب بمانند. این جاست که اهمیت پرستار سالمند بر همگان هویدا می‌شود. همانطور که می‌دانید فرد سالمند نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد.  اما فرد سالمند با وجود تمام ضعف‌هایش می‌تواند با کمک یک پرستار سالمند و رعایت مسائلی چون استراحت کافی، غذای سالم و مغذی، مراقبت‌های پزشکی، تحرک مناسب و مواردی این چنینی شاداب و سلامت زندگی کنند. همه‌ی ما می‌دانیم که در اکثر موارد سپردن سالمند به خانه‌ی سالمندان کار درستی نیست و باعث افزایش حس تنهایی در وی خواهد شد.

Proud grandmother Free Photo

مراقبت از سالمند

مراقبت از کودکان نیز بخش مهمی از مشکلات زندگی شهرنشینی و والدین شاغل را تشکیل می‌دهد. فرزندان خردسال نیاز به توجه، مراقبت و آموزش کافی دارند که متاسفانه والدین آنها به دلیل مشغله زیاد قادر به انجام این کار نیستند.  از مواردی که حتما باید برای کودکان در نظر داشت، می‌توان خوردن سه وعده غذایی سالم شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، خواب کافی، آموزش‌های لازم، تحرک کافی، صحبت و گفت و گو با کودک را نام برد که اغلب والدین شاغل به علت کمبود وقت قادر به انجام این اعمال نیستند. پرستار کودک در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به رشد و سلامت کودک دلبند شما ارائه کند.

 

Funny infant baby, holds head up Free Photo

مراقبت از کودک

 

 

 

مرکز درمانی و توانبخشی « توان سلامت» برای حل این مشکلات، بهترین و متخصص ترین پرستاران در حوزه نگهداری کودک و سالمند را ارائه می‌دهد. کارشناسان توان سلامت هرروزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

 

درباره « توان سلامت» بیشتر بدانید

 

 

تنها با یک تماس، مجرب‌ترین، متخصص‌ترین و دلسوزترین مراقبین و پرستاران در زمینه مراقبت از کودک و سالمندان عزیز، در منزل شما خواهند بود.

اطلاعات تماس با « توان سلامت»

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.