مسابقات بین‌المللی قرآن را با اینترنت رایگان ببینید

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حالی از شب گذشته آغاز شد که امکان حضور مردم در این رقابت‌ها وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از صفحه تکیه رقابت‌ها را با اینترنت رایگان به صورت زنده مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی سایت فرهنگی تاریخ ما سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از شب گذشته با رقابت راه‌یافتگان به مرحله نهایی این رقابت‌ها کار خود را آغاز کرد و تا ۲۰ اسفند‌ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

پخش زنده مسابقات از رسانه ملی و فضای مجازی

این دوره از رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا بدون حضور عموم علاقه‌مندان و به صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود و فقط داوران ایرانی در مسابقات حضور دارند.

برای بهره‌مندی بیشتر علاقه‌مندان همه مسابقات از شبکه و رادیو قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود و تمهیدات دیگری هم برای پخش زنده مسابقات از طریق فضای مجازی اندیشیده شده است.

مسابقات بین‌المللی قرآن را با اینترنت رایگان از صفحه تکیه ببینید

یکی از مجاری پخش زنده رقابت‌ها پلت‌فرم تکیه است که امسال برای اولین‌بار رقابت‌ها را با اینترنت رایگان زنده پخش می‌کند. علاقه‌مندانی که از اینجا مسابقات را مشاهده کنند، هزینه‌ای برای اینترنت آنها محاسبه نمی‌شود و با نت رایگان می‌توانند مسابقات را ببینند.

دیگر خروجی‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در شبکه‌های اجتماعی هم به پخش زنده مسابقات بین‌المللی قرآن اقدام کرده‌اند که از طریق اینستاگرام، روبیکا و آپارات رقابت‌ها به صورت زنده پخش خواهد شد تا علاقه‌مندان  بدون حضور در محل مسابقات بتوانند شاهد این رقابت‌ها باشند.

به گزارش فارس این مسابقات از شب گذشته شنبه ۱۶ اسفند آغاز شده و به مدت پنج شب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

پیوند‌های پخش زنده مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در فضای مجازی به شرح زیر است.

روبیکا
https://rubika.ir/Oghafir
اینستاگرام
https://instagram.com/oghaf_ir
آپارات
https://www.aparat.com/oghaf_ir
تکیه
https://tekye.net/live/۲۷۵۴

انتهای پیام/


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.