برخورد قاطع باهنجارشکنی درسواحل/هدف دشمن نابودی بنیان خانواده است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سرهنگ عباس بایرامی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» که در رشت برگزار شد با بیان اینکه قرآن کریم در بسیاری از آیات زنان را به رعایت حجاب دعوت کرده است، اظهار کرد: در قرآن بر لزوم حضور بانوان با رعایت حجاب در عرصه‌های اجتماعی تاکید شده است.

وی با اشاره به تأکید قرآن کریم بر پوشش زنان و حفظ حجاب، افزود: زنان جامعه اسلامی با حفظ پوشش و رعایت عفاف در عرصه های اجتماعی حضور دارند و تاکیدات قرآن در این مورد نقش پررنگ زنان در جامعه را نشان می دهد.

معاون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای پیروزی در جنگ نرم دشمن علیه نظام نیازمند داشتن محیط سالم اجتماعی و حفظ بنیان خانواده هستیم، گفت: حجاب حق‌الله و نوعی حق اجتماعی است که باید رعایت شود.

وی در ادامه  تصریح کرد: رسیدگی و توجه به مسئله حجاب و عفاف نباید منحصر به هفته حجاب و عفاف باشد بلکه مردم و مسئولان باید در تمام طول سال به آن توجه کنند.

سرهنگ بایرامی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های معاند در ترویج بی بندباری و فساد اخلاقی، خاطرنشان کرد: جوانان باید تاریخ پهلوی را مطالعه کرده و ببینند چگونه حجاب از سر زنان کشیده و سبب می‌شدند تا آن‌ها از ترس کشف حجاب در خانه‌ها بمانند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ماموریت بسیج در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر اساس قانون است، یادآورشد: بسیج در قالب امربه معروف و نهی ازمنکر، اطلاع رسانی و کار فرهنگی، ارزشی و آسیب شناسی کار می کند.

بایرامی با تاکید بر اینکه امروز حجاب و عفاف یکی از سلاح‌های جنگ نرم است، اظهارکرد: دشمنان اسلام و انقلاب، زن را به عنوان یک عنصر غیراجتماعی و با نگاه ابزاری مورد استفاده قرار می‌دهند و سعی در ترویج بی بندباری در جامعه اسلامی را دارند.

وی با اشاره به برنامه سپاه قدس گیلان و بسیج در زمینه وضعیت حجاب و عفاف، گفت: آموزش همگانی، تذکر لسانی، همکاری با ناجا و قوه قضائیه و اجرای پروژه‌های مختلف فرهنگی در زمینه ترویج حجاب در دستور کار سپاه قرار دارد.

معاون سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه با قانون شکنی در سواحل دریا برخورد می کند، افزود: مردم گیلان دارای ریشه های عمیق دینی هستند و ما برای حفظ این فرهنگ ارزشی اسلام و نظام با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهیم کرد، تا آرامش روانی خانواده ها به خاطر عده ای خاصی از بین نرود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.